Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht wasdroger combi

(Onderwerp aangemaakt op: 09-06-2024 04:21 PM)
743 Weergaven
Marcel1977ve
First Poster
Opties
Wij krijgen dit antwoord (zie onderstaande) van jullie reparatie bedrijf na slechte reparatie van onze wasdroger machine. Alleen nu worden we niet geholpen door samsung. Kastje muur verhaal. Geef ons een email adress of rechtstreeks telefoonnr. Om ons probleem bespreekbaar te maken.
 Via mail en de app krijgen we geen antwoord!!

Beste ,

​Helaas moet ik u meedelen dat er geen oplossing is gevonden voor het probleem van uw toestel.
U kunt met Samsung contact opnemen om te zien wat de mogelijkheden zijn.

Met vriendelijke groet,
Kevin
Service team
 Let
MeRepair
LetMeRepair Benelux BV
0 Likes
14 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Marcel1977ve,

Bedankt voor jouw bericht. Ik lees in de interne ticket dat mijn collega nog bezig ermee. Hij is aan het overleggen met andere afdeling. Zodra hij antwoord heeft neemt hij weer contact met jou op. Laat weten wanneer je in de loop van de week nog steeds niks hebt gehoord.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Marcel1977ve
First Poster
Opties

Goedemorgen,

We hebben een offerte gekregen van CE-Repair voor het vervangen van de rotor en of de bouten. Deze offerte varieert tussen 80 en 145 euro. Mijns inziens is dit een onderdeel waar 10jr garantie op zit volgens de sticker op de wasmachine.

Deze onderdelen zijn overgezet tijdens vervangen van de drum, dus vervolg schade. Tijdens kalibratie (na reparatie) harde klap en daarna dit geluid/euvel. Waarom moet ik dan betalen? 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Marcel1977ve,

Mijn collega van de Interne afdeling kan dit beter nagaan. Had je al contact met mijn collega?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Marcel1977ve
First Poster
Opties

Ik heb van de week met Joel contact gehad, maar niet over de offerte. Kun jij hem met mij in contact brengen.  Bvd Marcel 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Marcel1977ve 

Ik heb een bericht naar de Joel gestuurd hierover. Laat weten wanneer je na een tijd nog niks hoort.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes