op 17-05-2021 08:09 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Beste,
wij hebben sinds een paar dagen de volgende wasmachine in huis:
AddWash™ Wasmachine 9kg WW90T684ALE
maar de handleiding laat echt te wensen over. En de hoeveelheid wasprogramma’s is enorm. Ik zou graag ergens een goede beschrijving lezen wat welk programma doet, welke opties die heeft en voor welke was deze geschikt is.
Ook wil ik specifiek voor het hygiënisch stoomprogramma weten of deze geschikt is voor 30 graden was, als ik de temperatuur instel op 30 graden, want de stoom is toch veel heter.
Daarnaast zitten er ook opties op zoals de bubble soak, maar wanneer is het handig deze te gebruiken. Ik zou heel blij zijn als jullie investeren in YouTube filmpjes met duidelijke product informatie. Hier zou je zoveel mee winnen, ook aan meer afname van de machines.
mijn laatste vraag, welke opties zijn er in dezelfde lijn om als droger naast mijn wasmachine te zetten? hebben jullie hiervan een rijtje met types?
alvast bedankt, met de antwoorden ben ik enorm geholpen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
1 Oplossing
Geaccepteerde oplossingen
op 19-05-2021 09:47 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @Sarahhh1985,
Welkom op de Community.
Ik heb hier een tweetal handige links waar je kunt nalezen welk programma je waarvoor kunt gebruiken:
Hygiënisch stomen
Katoenen en linnen stoffen die direct in aanraking zijn geweest met de huid, zoals ondergoed.
• Voor een optimaal hygiënisch resultaat kunt u het beste een temperatuur van 60 °C of hoger selecteren.
• Stoomprogramma's zijn geschikt voor reiniging met betrekking tot allergieën en het doden van schadelijke bacteriën (steriliseren).
De Bubble Soak-technologie helpt het wasmiddel goed in de vezels van het wasgoed door te laten dringen. Hierdoor worden zelfs hardnekkige vlekken verwijderd als chocolade, rode wijn of grasvlekken door het buitenspelen van de kinderen.
Je laatste vraag begrijp ik niet helemaal. Je bent op zoek naar een droger? Hier kun je een overzicht van onze drogers vinden: https://bit.ly/2YT3Lfw
Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik het graag! 👍
op 19-05-2021 09:47 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @Sarahhh1985,
Welkom op de Community.
Ik heb hier een tweetal handige links waar je kunt nalezen welk programma je waarvoor kunt gebruiken:
Hygiënisch stomen
Katoenen en linnen stoffen die direct in aanraking zijn geweest met de huid, zoals ondergoed.
• Voor een optimaal hygiënisch resultaat kunt u het beste een temperatuur van 60 °C of hoger selecteren.
• Stoomprogramma's zijn geschikt voor reiniging met betrekking tot allergieën en het doden van schadelijke bacteriën (steriliseren).
De Bubble Soak-technologie helpt het wasmiddel goed in de vezels van het wasgoed door te laten dringen. Hierdoor worden zelfs hardnekkige vlekken verwijderd als chocolade, rode wijn of grasvlekken door het buitenspelen van de kinderen.
Je laatste vraag begrijp ik niet helemaal. Je bent op zoek naar een droger? Hier kun je een overzicht van onze drogers vinden: https://bit.ly/2YT3Lfw
Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik het graag! 👍