Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

HC melding

(Onderwerp aangemaakt op: 17-11-2024 01:52 PM)
647 Weergaven
Members_lPfZW6i
First Poster
Opties

Mijn Samsung warmtepompdroger model DV80T6220LE/S2 geeft HC storing. Aankoopdatum is 6-5-2022. Lijkt me niet dat er nou al iets stuk mag zijn. Pluizenfilter wordt na elke droging leeggehaald en warmtewisselaar wekelijks met borsteltje schoongeveegd.

Iemand een idee hoe dit te verhelpen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je de stekker er al uitgehaald? Ik zou de stekker er even 15 a 20 min uit laten zodat de compressor kan afkoelen. Een HC melding wil zeggen dat de compressor oververhit is.

Als de foutcode opnieuw verschijnt, druk dan tegelijkertijd op de knoppen Tijd en Gemengde was (of Droogniveau en Gemengde was, afhankelijk van het model). Laat los wanneer alle lampjes branden.

Mocht dit niet helpen dan kun je de klantenservice bellen en een monteur inplannen.

Ik hoop dat je er zo uitkomt💪
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je de stekker er al uitgehaald? Ik zou de stekker er even 15 a 20 min uit laten zodat de compressor kan afkoelen. Een HC melding wil zeggen dat de compressor oververhit is.

Als de foutcode opnieuw verschijnt, druk dan tegelijkertijd op de knoppen Tijd en Gemengde was (of Droogniveau en Gemengde was, afhankelijk van het model). Laat los wanneer alle lampjes branden.

Mocht dit niet helpen dan kun je de klantenservice bellen en een monteur inplannen.

Ik hoop dat je er zo uitkomt💪
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_lPfZW6i,

Bedankt voor jouw bericht. Ben je nog eruit gekomen met het advies van Patrick?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes