Hoi, Op de wasmachine WWW11DB7B94GBU3 heb je de stand Ik zoek een stand waarmee ik gewoon katoen kan wassen. Ik zie deze stand maar ik wil... Bekijk bericht
Sneller, zuiniger én stylish. Onze wasmachines en wasdrogers maken je huis compleet. Deel je ervaringen of stel je vraag.
Custom List Message Item |
---|
Hoi, Op de wasmachine WWW11DB7B94GBU3 heb je de stand Ik zoek een stand waarmee ik gewoon katoen kan wassen. Ik zie deze stand maar ik wil... Bekijk bericht |
Hoi! Wij hebben een nieuwe wasmachine gekocht een zwarte Samsung WW11DB7B94GBU3. De autodose wasverzachter doet t wel maar voor t wasmiddel... Bekijk bericht |
Bought it 2 weeks ago and this noise is killing me. Contacted Dutch servise center and they said that this is normal. 😬 ... Bekijk bericht ![]() If you provide me with you contactdetails, including e-mail, phonenumber and adress and the serialnu... Bekijk bericht |
Samsung WW90DG6U85LK AI Wash - error wasverzachter op deze 1 dag in huis. Blijf error krijgen dat de wasverzachter op is. Heel vervelend. Bekijk bericht Hallo @Jager779, No gefeliciteerd met jouw nieuwe wasmachine. Ik help je graag verder. Ter controle;... Bekijk bericht |
Mijn warmtepomp droger maakt sinds enkele dagen een hard geluid. De garantie is (net enkele maanden) verlopen. Is het rendabel om een monteur te... Bekijk bericht ![]() Bedankt voor jouw reactie BBERG, We raden dan aan het na te laten kijken door een monteur. Zie de on... Bekijk bericht |
Als we het wasmiddel in dispenser 1 doen dan is het wasmiddel binnen 2x wassen op. Bij het omzetten naar dispenser 2 gaat het wasmiddel wel 6 a 7x... Bekijk bericht Beste Ajay, We hebben alles al geprobeerd maar bij elke wasbeurt is het hele reservoir in 1 of 2x le... Bekijk bericht |
De droger DV90T8240SH/S2 wordt niet warm en droogt dus ook niet meer. De warmtewisselaar en alle schoon te maken delen zijn netjes schoongemaakt.... Bekijk bericht Hallo @Mhmt66, Bedankt voor jouw bericht hierover. Een compressor is natuurlijk een belangrijk onder... Bekijk bericht |
Normaal gesproken is mijn ai wash altijd rond de tijd van 1 uur en 27 minuten Max 1 uur en 37 minuten vanavond zetten ik de was aan en stond die op... Bekijk bericht Bedankt voor jowu reactie Denisenh_, De filter kan er in sommige gevallen wel mee te maken hebben. M... Bekijk bericht |
Het bakje met wasverzachter loopt leeg doordat er twee rubberen ringetjes missen. Deze wil ik graag bestellen, maar kan ze nergens vinden. Bekijk bericht In mijn filter zat slechts een dopje. Hij loopt dus nog steeds leeg. Ik heb contact gezocht via de s... Bekijk bericht |
Het wasmiddel en de wasverzachter lopen in 1 keer leeg zonder dat ik de wasmachine aanzet. Er zit eigenlijk een autodose functie op. Hoe kan ik dit... Bekijk bericht Hallo @Lotte851, Bedankt voor jouw bericht. Ik help je graag verder, zodat je jouw wasmachine zo sne... Bekijk bericht |
Ben bang dat ik het probleem al weet, namelijk een kapotte printplaat. Maar ik zou graag van Samsung een nette en snelle oplossing willen. De... Bekijk bericht Dat is heel erg mooi om te lezen chrisjansen, Ik wens je nog veel plezier met jouw wasmachine! Wanne... Bekijk bericht |
Has anyone replaced a heating element in a dryer and can tell me how much it cost? Is it worth it? Bekijk bericht Good evening @Kwiecia , The only person who can determine the costs is a mechanic.You can register t... Bekijk bericht |
Na de eerste paar wasbeurten begon eerst de wasverzachter eruit te lekken zonder dat de wasmachine aanstaat. Bakje eruit gevuld en het liep er zo... Bekijk bericht Hallo @hielkes, Bedankt voor melding hierover. Ik help je graag verder. Merk je wel dat de wasverzac... Bekijk bericht |
Wij hebben een bonkend geluid in onze droger. Hetzelfde als op de videos... Bekijk bericht Goedenavond, Reviews zeggen vrij weinig in dit geval. Dit bedrijf helpt elke maand duizenden klanten... Bekijk bericht |
Goedemiddag, Ik heb een wasmachine WW11DB8B95GH met automatisch doseersysteem. Kan iemand mij vertellen of ik dan ook... Bekijk bericht Hallo @sanneke89, Dat is een goede vraag! Ik help je graag verder. We raden het gebruik wasparfum af... Bekijk bericht |
**Ervaringen met garantie en klantenservice bij Samsung** al 3 maanden zonder wasmachine !!!!! CEO gemaild voor nader toelichting! Ik wil graag... Bekijk bericht Bedankt voor ons op de hoogte te houden Fatima, Een e.v. officieel juridische brief kan je dan sture... Bekijk bericht |
Dag, Aan het einde van de wasbeurt maakte mijn wasmachine een enorme herrie. Nu blijkt de wastrommel los te zitten. De wasmachine is 8 jaar oud... Bekijk bericht Hallo @Deveney1, Bedankt voor jouw melding hiervan. Een wasmachine is een belangrijk onderdeel van d... Bekijk bericht |
Mijn wasmachine Samsung model Diagnoserapport reparatieWasmachine merk SamsungModel: WW1DN642RPA/ENS/N: 0UBW5ADMB00056D begon na 3,5 jaar lawaai te... Bekijk bericht Hallo @Durktv, Bedankt voor jouw bericht. Een wasmachine natuurlijk een belangrijk onderdeel van jou... Bekijk bericht |
Ik heb mijn wasmachine (WW90K6604QW/EN) toegevoegd aan de smartthings app op mijn iphone. Dat ging prima. Hij verschijnt in de app. Ik kan de WM op... Bekijk bericht |
Jeetje hier zakt mijn broek van af! En geen medewerker die je fatsoenlijk probeert te helpen. Wij hebben (als gezin) 1,5 jaar geleden een Samsung... Bekijk bericht Hallo @Members_yxhZMXI, Bedankt voor jouw melding hierover en feedback. We waarderen jou als klant e... Bekijk bericht |