Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bonkend geluid droger

(Onderwerp aangemaakt op: 22-03-2025 09:50 PM)
194 Weergaven
Romeerikkert
First Poster
Opties

Wij hebben een bonkend geluid in onze droger. Hetzelfde als op de videos hier: https://eu.community.samsung.com/t5/huishoudelijke-apparatuur/bonkend-geluid-warmtepomp-droger/td-p/... 

Zijn de enige Samsung reparateurs “CE Repair Services/GXO ServiceTech Dordrecht”? Zij hebben zulke slechte reviews dat wij er niet op zitten te wachten dat iemand van hen naar onze droger komt kijken. Daarbij is er woensdag al een verzoek ingediend via Samsung en tot op heden nog niks van een bevestiging o.i.d  ontvangen. Wij hebben nog garantie en willen dus graag dat dit probleem wordt opgelost maar graag met een bedrijf die geen 500 negatieve reviews hebben…

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Reviews zeggen vrij weinig in dit geval. Dit bedrijf helpt elke maand duizenden klanten en het grootste deel dat tevreden is doet geen moeite om een goede review achter te laten. Meestal laten mensen alleen een review achter als ze een slechte ervaring hebben gehad. Over het algemeen hoor ik veel goede ervaringen over het reparatiebedrijf! Als je nog garantie hebt zou ik het gewoon via Samsung aanmelden voor reparatie en dan komt het goed🙏
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Reviews zeggen vrij weinig in dit geval. Dit bedrijf helpt elke maand duizenden klanten en het grootste deel dat tevreden is doet geen moeite om een goede review achter te laten. Meestal laten mensen alleen een review achter als ze een slechte ervaring hebben gehad. Over het algemeen hoor ik veel goede ervaringen over het reparatiebedrijf! Als je nog garantie hebt zou ik het gewoon via Samsung aanmelden voor reparatie en dan komt het goed🙏
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick