Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

diepe teleurstelling

(Onderwerp aangemaakt op: 08-01-2024 04:08 PM)
323 Weergaven
Natalia1511
Apprentice
Opties

sinds 8 december heb ik al afsprak gemak voor mijn wasmachine en droger eco bubble( dat ik in gebruik pas nu 4 jaar heb) tot nu toe het is nog niet in orde.Ik wacht vandaag tot monteur voor 3 de keer komt  maar 1 uur voor afspraak krijgt ik mail dat gaat niet door . ??? het is 3 keer dat de monteur geen onderdelen heeft. ik voel als ik ben niet serieuze behandel. 1 uur voor nu al 3 de afspraak krijgt ik mail dat ik moet aanmelden voor nieuwe afspraak met eerste beschikbare datum 16 januari. Ik kan niet voorstellen dat zo groote bedrijf heeft geen onderdelen en reperatie van wasmachine doet langer dan 1 maand ... niet eens duidelijk gezegd wat kapot is omdat elke keer ik hoor iets anders ... geen worden meer. Met gezien van 1 kind en 1 kind  12 januari uitgerekend kost jullie mijn ongelofelijk stress . 

0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Wat een vervelende situatie😑 Heb je misschien een reparatienummer of iets dergelijks? Als je dat kan posten dan kan er iemand met je meekijken. Desnoods een ordernummer dat werkt ook.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Natalia1511
Apprentice
Opties

Hello , ja ik heb al bij service WhatsApp's bedrijf nummer alles  doorgegeven en toch hoor ik alleen dat ik moet wachten voor volgende afspraak . Dus ja ik ben nu al opzoek voor andere monteurs omdat op samsung reparatie service kan ik helaas niet rekenen. Met toestel 4 jaar oud en toch 10 jaar motor garantie...

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Post eens het reparatienummer of ordernummer hier dan. Anders wordt het lastig voor de Community Manager om je gegevens erbij te pakken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Natalia1511
Apprentice
Opties

order 2739764 , bij CE repair services

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw gegevens Natalia,

Ik lees dat de onderdelen die nodig zijn voor de reparatie nog niet binnen zijn. Zodra ze er zijn wordt er weer een afspraak met jou gemaakt. Stuur mij een privé bericht wanneer de reparatie succesvol is afgerond, ik kijk dan wat ik jou kan aanbieden voor het ongemak. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Natalia1511
Apprentice
Opties

Goedendag vandaag is reparatie succesvol afgerond 
mvg Natalia