Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

De was draait in elkaar

(Onderwerp aangemaakt op: 04-02-2024 02:59 PM)
475 Weergaven
beentje
Apprentice
Opties

Wasmachine in augustus gekocht. Sinds 3 weken draait het beddengoed helemaal in elkaar en kan de machine niet tot centrifugeren komen. Moet de was er dan uithalen en uit elkaar halen, terwijl hij geschikt is voor 8 kg.

Vind dit niet normaal. Oplossing?

Klantenservice geeft een heel raar antwoord dat dit normaal is en alle wasmachines daar last van hebben.

Nagevraagd bij verschillende witgoed zaak. =NIET normaal.

0 Likes
5 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @beentje ,

Dit kan inderdaad gebeuren door het verkeerd laden van de machine. Oplossing:

https://www.libelle.be/thuis/beddengoed-draait-in-elkaar/#:~:text=Eerst%20je%20beddengoed%20plooien,....

signatureee
Groet, Dick

Elsy
Navigator
Opties
Ik weet wat je bedoelt. Heb het bij de wasmachine en de droger van Samsung.
De was is bijna niet uit de automaat te krijgen omdat mouwen en broekspijpen helemaal in elkaar zitten gedraaid.
Bij de droger worden lakens niet goed droog omdat ze opgerold worden en het opgerolde gedeelte natuurlijk niet goed kan drogen. Ook is het enorm gekreukt.
Reparateur die al eens voor iets anders kwam zei dat de droger twee kanten opdraait en dit eigenlijk niet zou moeten gebeuren.
Ik heb het er maar bij gelaten.
0 Likes
beentje
Apprentice
Opties
Neen. Voorheen, dit is de 2e samsung wasmachine in 14 jaar tijd, nooit last gehad. Kan het met kalibreren te maken heben? Kan ik dit zelf uitvoeren via een programma?
Dit probleem is pas sinds 3 weken. Dus!
0 Likes
beentje
Apprentice
Opties
Met de droger geen problemen. Alleen de wasmachine met het beddengoed. Verder werkt het prima.
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@beentje ,

Wat is de modelcode van de machine?

signatureee
Groet, Dick