Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback afgewezen omdat iemand anders onder het serienummer van mijn machine al een aanvraag heeft ingediend

(Onderwerp aangemaakt op: 18-08-2020 07:33 AM)
418 Weergaven
GJMVos
First Poster
Opties

Op 10 augustus hebben wij een wasmachine gekocht die onder een promotie van Samsung valt, wij konden kiezen uit € 150,00 cashback of een stofzuiger.
Op 14 augustus is de wasmachine geleverd en heb ik mij aangemeld voor de promotie en gevraagd ons de stofzuiger te sturen.
Op 17 augustus krijg ik van Samsung de mededeling dat mijn aanvraag is afgewezen omdat er iemand ander met het serienummer van de wasmachine ook een aanvraag heeft ingediend.

0 Likes
5 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Contact opnemen met de winkelier en zorgen dat ze het fixen voor je. Waar heb je hem gekocht?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

De actie loopt via Samsung zelf, daar kan de winkelier weinig aan doen lijkt mij.

Wel vraag ik mij af of de vorige aanvrager hierdoor fraude heeft gepleegd. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je het serienummer via een privébericht sturen? Uiteindelijk heeft de verkoper jou een 'nieuwe' wasmachine verkocht die blijkbaar al eens eerder is verkocht.

Dus lijkt mij dat de verkoper hier toch echt fout zit.

rsz-846676
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

@BruceH 

"Dus lijkt mij dat de verkoper hier toch echt fout zit."

Indien online besteld kan eem consument het apparaat binnen 14 dagen retourneren, waarbij de verkoper verplicht is deze terug te nemen. Daarna mag de verkoper het apparaat gewoon opnieuw verkopen.

Indien de actie rechtstreeks via Samsung zelf gaat kan de verkoper hier niets aan doen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Opnieuw verkopen is geen probleem, maar dan is hij niet 'nieuw' meer en had dit in mijn ogen best verteld mogen worden.

Ik zou het persoonlijk niet fijn vinden en liever een nieuwe wasmachine krijgen waar je voor hebt betaald en niet een 'geretourneerde wasmachine die als nieuw wordt verkocht'.

rsz-846676
0 Likes