Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Zwarte waas in hoeken beeldscherm UE43RU7100WXXN

(Onderwerp aangemaakt op: 27-12-2019 12:53 PM)
439 Weergaven
DennisBelder
Apprentice
Opties

Goedenavond,

ik heb mijn Samsung tv nog geen maand en zie bij lichte beelden in de hoeken onderin een kleine zwarte waas. Het beeld is in de hoeken iets donkerder bij lichte beelden dan de rest van het scherm.

de schermtest zie ik niks op omdat dit onderin felgroen of zwart is.

wat is hier aan de hand?

Het is lastig te zien op de foto's, misschien even inzoomen.

89A70BBB-CE6D-4AAF-BFC6-A2D2E080FB55.jpeg

6A3B2DD9-9047-44B0-A3A9-94643551C9F8.jpeg

0 Likes
14 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Wellicht dat het zo lukt: 

• Beeldinstelling op Film/Movie zetten.
  • Local Dimming op Laag/low
  • Motion Correctie op Auto.

Wanneer er een monteur kan komen, durf ik niet te zeggen. Ik kan een verzoek indienen, vervolgens neemt het reparatiecentrum contact met je op om te kijken wanneer ze langs kunnen komen.

rsz-846676
0 Likes
DennisBelder
Apprentice
Opties

@BruceH   Zie inderdaad wel iets veranderen maar weg gaat het beslist niet! Ik zou graag een monteur laten komen om het toch na te laten kijken? Maar volgends de Samsung website kan dit pas groter dan 43inch??

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan haalt de monteur de TV op inderdaad, waarna hij wordt gerepareerd. (indien een defect gevonden)

Bij grotere TV's, repareren we ze wel aan huis.

rsz-846676
0 Likes
DennisBelder
Apprentice
Opties

@BruceH Okeej dus als ik het goed begrijpt komt hij langs, concludeert of er een defect is en en neemt hem dan mee indien dit zo is.

Nu heb ik inmiddels ook 1 van uw collega's gesproken via Messenger, dit niet vanwege jouw want ben super blij met je hulp maar het gaat net even iets sneller.

Hun hebben afgesproken een bel afspraak te maken en om alles uit te sluiten de tv op afstand een harde reset te geven. Hier heb ik aankomende maandag een afspraak voor.

Is het een idee hier even om te wachten en als dit niks helpt. (Wat ik eigenlijk verwacht.) Dit dan aan jou te laten weten en dan een monteur hem op te laten halen??

nogmaals dank.

groeten,

Dennis

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat is prima! Succes met de hulp op afstand sessie.

rsz-846676
0 Likes