op 17-12-2019 09:54 PM
Goedenavond,
ik heb mijn Samsung tv nog geen maand en zie bij lichte beelden in de hoeken onderin een kleine zwarte waas. Het beeld is in de hoeken iets donkerder bij lichte beelden dan de rest van het scherm.
de schermtest zie ik niks op omdat dit onderin felgroen of zwart is.
wat is hier aan de hand?
Het is lastig te zien op de foto's, misschien even inzoomen.
op 27-12-2019 09:42 AM
Wellicht dat het zo lukt:
Wanneer er een monteur kan komen, durf ik niet te zeggen. Ik kan een verzoek indienen, vervolgens neemt het reparatiecentrum contact met je op om te kijken wanneer ze langs kunnen komen.
op 27-12-2019 10:03 AM
@BruceH Zie inderdaad wel iets veranderen maar weg gaat het beslist niet! Ik zou graag een monteur laten komen om het toch na te laten kijken? Maar volgends de Samsung website kan dit pas groter dan 43inch??
op 27-12-2019 12:53 PM
op 27-12-2019 01:49 PM
@BruceH Okeej dus als ik het goed begrijpt komt hij langs, concludeert of er een defect is en en neemt hem dan mee indien dit zo is.
Nu heb ik inmiddels ook 1 van uw collega's gesproken via Messenger, dit niet vanwege jouw want ben super blij met je hulp maar het gaat net even iets sneller.
Hun hebben afgesproken een bel afspraak te maken en om alles uit te sluiten de tv op afstand een harde reset te geven. Hier heb ik aankomende maandag een afspraak voor.
Is het een idee hier even om te wachten en als dit niks helpt. (Wat ik eigenlijk verwacht.) Dit dan aan jou te laten weten en dan een monteur hem op te laten halen??
nogmaals dank.
groeten,
Dennis
op 27-12-2019 02:06 PM