op 30-03-2023 03:20 AM
Beste Samsung,
Ik heb een tv van het model UE55NU7100W.
Sinds kort heb ik een zwarte vlek/schaduw midden van het scherm. Dit is echt uit het niets gekomen, terwijl wij tv aan het kijken waren.
De tv hebben wij in november 2018 gekocht. Ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat in 4 jaar een complicatie als deze optreed. De verkoper Tv-online is niet meer actief, dus verwijst Bol.com mij naar jullie voor de oplossing van dit probleem.
Ik ben benieuwd wat jullie voor me kunnen betekenen. Ik hoor graag van jullie.
Met vriendelijke groet,
Arif
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 14-04-2023 12:54 PM
ik wou nog even online komen en zeggen dat het is opgelost mijn vader heeft de tv open gemaakt en onder delen vervangen en nu werkt de tv weer😇
op 30-03-2023 09:58 AM
Goedemorgen Arif, @Arif40 ,
Als de fabrieksgarantie voorbij is, is er ook nog wettelijke garantie.
Je hebt een koopovereenkomst met de leverancier. Niet met Samsung.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...
https://conformiteit.nl/
Hopelijk kan bol.com je in contact brengen met TV-Online.
Mocht TV-Online failliet zijn, dan komen alle kosten voor eigen rekening.
op 30-03-2023 12:11 PM
UE55NU7100W
dit is een veelvoorkomende storing en is te repareren, de ledverlichting en diffuser plaat moet dan vervangen worden.
op 30-03-2023 04:37 PM
Dank voor je antwoord. Is dit een dure reparatie? Groet
op 30-03-2023 06:29 PM
Wat mooi dat er al een topic is over dit euvel dan hoeven wij niet een nieuw topic te openen onze Samsung tv heeft 2 zwarte vlekken op het scherm zitten deze hebben wij ongeveer 3 jaar geleden bij de mediamarkt gekocht kan dit gemaakt worden en hoe duur is dit?? owja onze breutooth van de tv werkt ook niet goed deze lijkt elke keer na een half uur de verbinding te verbreken
op 30-03-2023 08:50 PM
Goedenavond @Lieke en Emma ,
Heb je wat meer informatie over de tv? Er zijn nogal wat "mijn Samsung tv's" 🤷♂️.
Wat is de volledige Model Code van de tv?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:
Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Graag incl. de letters XXN.
Welke bluetooth verbinding wordt verbroken? Koptelefoon? Soundbar?
op 31-03-2023 09:25 AM
bedrijven die een prijsopgave doen zijn online wel te vinden
op 14-04-2023 12:54 PM
ik wou nog even online komen en zeggen dat het is opgelost mijn vader heeft de tv open gemaakt en onder delen vervangen en nu werkt de tv weer😇
op 15-04-2023 09:24 AM
super goed en dat laat weer eens zien dat repareren gewoon kan in tegenstelling van wat vele roepen..
tevens ook zeer goed voor het milieu
er worden jaarlijks in Nederland honderd duizenden tv vervangen voor een nieuwe tv, terwijl dat niet nodig is omdat veel tv's eenvoudig hersteld kunnen worden.