Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Zwarte veeg in het scherm

(Onderwerp aangemaakt op: 17-03-2023 10:31 AM)
248 Weergaven
Dylan96
Student
Opties

Hallo,

Sinds kort heb ik een zwarte veeg op mijn beeldscherm. In eerste instantie dacht ik dat er vuiligheid op mijn scherm zat, maar dit blijkt niet het geval te zijn. (Modelnr: QE49Q60RALXXN)

De stap om een diagnostische test te doen voor het beeldscherm heb ik gedaan en ook hier blijft de veeg zichtbaar.

De televisie heb ik in 2020 aangeschaft en er zit dus ook geen fabrieksgarantie meer op.

Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn en hoe dit eventueel op te lossen is?

IMG_8160.jpgIMG_8164.jpgIMG_8161.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dylan96
Student
Opties

Dank voor je uitleg! Tot mijn verbazing is de veeg niet meer zichtbaar. Terwijl ik nog geen van de stappen die je hebt gezegd gevolgd heb.

Toen ik gisteren de beeldtest deed was de veeg aan de rechterkant nog te zien. Terwijl er nu niks meer te zien is. 

IMG_8171.jpgIMG_8172.jpgIMG_8173.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemorgen @Dylan96 ,

Zou je nogmaals de beeldtest willen doen, maar dan volgen deze eisen? -> Eisen beeldtest 
Belangrijk: dus ook zonder aangesloten devices. Daarna graag, ter beoordeling, de foto’s hiervan posten.

Zou je, om uit te sluiten, alvast het volgende willen doen?:

1. De tv resetten. Ga naar Instellingen→AlgemeenResetten
  2. Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten
signatureee
Groet, Dick

Dinolog
Explorer
Opties
Kan zijn dat er iets los is geraakt v binnen en dat voor de leds zit.
Het garantie verhaal is niet altijd na 2 jaar verlopen hoor.
In de wet heb je garantie tot een voor een apparaat tot een aannemelijke gebruiks duur. Had ook net over de garantie termijn een kapot scherm.
Maar heb een deal gemaakt met de leverancier dat ieder een deel vd kosten v zijn rekening nam. Er is daar een berekening voor. Google er maar eens op.
Succes 🤗
Dinolog
Explorer
Opties
Ps ve televisie is het gemiddelde 5 jaar waarbinnen je mag verwachten dat hij zonder problemen mee gaat.
Hangt wel enigszins af welk het type en prijs..
Oplossing
Dylan96
Student
Opties

Dank voor je uitleg! Tot mijn verbazing is de veeg niet meer zichtbaar. Terwijl ik nog geen van de stappen die je hebt gezegd gevolgd heb.

Toen ik gisteren de beeldtest deed was de veeg aan de rechterkant nog te zien. Terwijl er nu niks meer te zien is. 

IMG_8171.jpgIMG_8172.jpgIMG_8173.jpg

Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Dylan96 ,

De strandfoto ziet er goed uit. De grayscales zijn niet te beoordelen door de reflectie van de ramen.
Houd het voorlopig even in de gaten. Anders weer even melden.

Fijn weekend!

signatureee
Groet, Dick