Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Zwarte schaduwbalk bovenzijde scherm.

(Onderwerp aangemaakt op: 15-04-2019 08:37 PM)
745 Weergaven
Willem60
Apprentice
Opties

Sinds een half jaar vertoond mijn tv, na het aanzetten, een zwarte schaduwbalk aan de bovenzijde van het beeldscherm. In het begin verdween de schaduw na enkele minuten, maar gaandeweg werd dit steeds langer. Momenteel zelfs meerdere uren/hele tv kijk periode. 

Ook via de zelfdiagnose van het beeldscherm zie ik geen verandering. 

Model tv: UE55JU687

1653DA1E-0735-4C51-B733-EB15C26492BA.jpeg

0 Likes
6 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Gevalletje aanmelden voor reparatie denk ik!
Maar volgens mij heb je hem niet in een normaal nederlandse winkel besteld ofniet?
Weet niet hoe oud die is?

https://www.samsung.com/nl/reparatie/
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Willem60
Apprentice
Opties

In modelnummer staat een J, dus 2015. 

Ben overigens een 2 vergeten achter het modelnummer :face-with-rolling-eyes:

tv gekocht bij TVReus. 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik zag het ja, TVReus staat bekend idd om tv's te importeren en daarna te verkopen. Ik weet niet of het loont om hem te repareren als hij uit 2015 komt..
0 Likes
Willem60
Apprentice
Opties

Na 4 jaar zo’n hinderlijk defect voor een tv van €1.500,= vind ik niet ok. Dat hij geïmporteerd is doet m.i. niets af aan het defect. Ik heb de tv gekocht van een Nederlands bedrijf.

Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Als je 1500 euro betaald en het 4 jaar lang accepteerd vind ik ook raar.. Ik zou na 1 dag al aan de bel trekken. Je kunt contact opnemen met TVReus en het voorleggen. Samsung kan verder niks doen aangezien de garantie ook al voorbij is. Reparatie gaat je sowieso geld kosten, de kosten kun je misschien delen met TV Reus. Succes!

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanti...
0 Likes
Willem60
Apprentice
Opties
Reparatie werd door monteur op €700 geschat. Hele scherm zou moeten worden vervangen.
Kreeg van Samsung een coulance code om op hun website een tv met korting te kopen. Ook met korting nog altijd duurdet dan meeste electrowinkels. Code was maar beperkt houdbaar. Niet gedaan dus.
0 Likes