Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Zwart scherm bij aandoen tv

(Onderwerp aangemaakt op: 23-06-2023 05:07 PM)
305 Weergaven
Step009
Journeyman
Opties
Ik heb eind november 2022 een Samsung QE55Q77BAT QLED tv gekocht. Tot voor kort deed alles het zoals je mag verwachten van het toestel. Sinds vandaag is het zo dat wanneer ik de tv aandoe deze inschakelde maar het scherm zwart blijft, geluid dat de tv ingeschakeld wordt komt wel. Na enkele ogenblikken gaat de tv automatisch uit, waarna deze weer aangaat, uitgaat, aangaat, etc.

Na het een en ander online gelezen te hebben heb ik alles randapart zoals soundbar, tv ontvanger, etc. losgekoppeld en de stekker uit het stopcontact gehaald. Na enige tijd (circa 45 minuten) heb ik de stekker weer in het stopcontact gedaan in de hoop dat alles weer correct zou werken, helaas is dit niet het geval.

Nu is het zo dat wanneer ik de stekker in het stopcontact doe de tv automatisch aangaat, uitgaat, aangaat, uitgaat, etc.

Modelcode: QE55Q77BATXXN

Weet iemand hie je dit kunt oplossen?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Step009
Journeyman
Opties
Ik heb inmiddels contact gehad en er is een ticket aangemaakt voor een reparatie. Het bedrijf dat de televisie komt ophalen en dan zal gaan repareren zal binnen 2 werkdagen contact opnemen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Step009 ,

Vervelend dat je nu al een probleem ervaart met deze jonge tv! Dit lijkt op een defect aan de voeding.
Hier moet een monteur naar kijken. Het probleem moet je aanmelden bij de leverancier.
Daar loopt namelijk je garantie. Houd je ons op de hoogte?

Fijn weekend! ☀️

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Step009 ,

Heb je al contact met de leverancier gehad?

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
Step009
Journeyman
Opties
Ik heb inmiddels contact gehad en er is een ticket aangemaakt voor een reparatie. Het bedrijf dat de televisie komt ophalen en dan zal gaan repareren zal binnen 2 werkdagen contact opnemen.
Step009
Journeyman
Opties
Het bedrijf dat de reparatie uit zal gaan voeren komt 3 juli 2023 langs. Update zal nog volgen.
Step009
Journeyman
Opties
Ze zijn maandag geweest en kregen het niet verholpen, de tv bleef in reboot staan en ze hebben destijds een nieuw moederbord besteld die ze vandaag hebben proberen te plaatsen.

Bij het plaatsen bleek dat de bestelde moederbord een ander productnummer heeft dan degene die er origineel (nu) inzit. Uiteindelijk hebben ze de tv meegenomen naar hun locatie om daar een poging tot reparatie te doen.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Step009 ,

Bedankt voor je terugkoppeling! Dat schiet niet echt op.
Hopelijk kunnen ze het op hun locatie wel oplossen.

Houd je ons op de hoogte?

Fijne avond alvast!

signatureee
Groet, Dick

Step009
Journeyman
Opties
Even een update van mijn kant.

Omdat ik tot op heden na een kleine 3 weken nog niets van de repareren partij had vernomen heb ik hen zelf maar even gebeld.

De medewerker wist mij te vertellen dat ze inmiddels wederom het geprobeerd hebben op te lossen middels een nieuw scherm en een nieuwe voeding omdat ze het niet opgelost kregen. Er zijn nieuwe onderdelen (weet niet precies welke onderdelen) besteld en deze zijn vandaag binnengekomen.

Inmiddels zijn we dus 4,5 week, met 2 reparatiepogingen aan huis, 2 frontpaneels, 1 moederbord en 1 voeding verder zonder dat ze het op hebben kunnen lossen.

Wanneer ik meer weet komt er een aanvullende update.
Step009
Journeyman
Opties
Een nieuwe week een nieuwe update.

Net wederom contact met het bedrijf gehad dat de tv heeft meegenomen. Ze wisten me te vertellen dat ze alles 2 maal vervangen hebben en het niet gerepareerd krijgen. Ze hebben het nu naar een andere locatie gestuurd in de hoop dat zij het wel weten te repareren. Door deze locatie zouden wederom onderdelen besteld zijn.