op 08-03-2018 05:44 PM
De zenders automatisch laten zoeken, gaat prima. Helaas is handleiding erg onduidelijk over hoe zender op gewenst locatie te zetten. SBS6 staat bijvoorbeeld op 5 en niet op 6. Vervolgens kan ik handmatig wel SBS6 op 6 krijgen maar dan overschrijft hij het bestaande programma op 6, niet erg handig. Zou automatisch moeten doorschuiven oid. Hoe dit eenvoudig op te lossen?
op 09-03-2018 06:52 PM
Goeienavond @Ruijs en welkom op de Samsung Community het zenderaanbod en de volgorde daarvan is toch grotendeels gebaseerd op hoe je het aangeleverd krijgt van je provider. Om ze in je eigen gewenste volgorde te zetten dien je ze toch handmatig per kanaal op te slaan. De TV is net niet slim genoeg om kanalen op die manier "op te schuiven."
op 09-03-2018 07:22 PM
Begrijp dat ik het handmatig moet aanpassen. Vervelende is dat ik bijv zender 6 eerst elders op niet gebruikte locatie 50 moet opslaan, vervolgens kan locatie 23 dan naar 6. Hierdoor is het al met al een rommelig niet gebruiksvriendelijke methode, maar mogelijk zijn er andere makkelijkere methodes (die ik heleaas niet uit handleiding kan halen).
op 09-03-2018 07:45 PM