Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Zendervolgorde aanpassen UE40B6000

(Onderwerp aangemaakt op: 08-03-2018 05:44 PM)
7369 Weergaven
Ruijs
Student
Opties

De zenders automatisch laten zoeken, gaat prima. Helaas is handleiding erg onduidelijk over hoe zender op gewenst locatie te zetten. SBS6 staat bijvoorbeeld op 5 en niet op 6. Vervolgens kan ik handmatig wel SBS6 op 6 krijgen maar dan overschrijft hij het bestaande programma op 6, niet erg handig. Zou automatisch moeten doorschuiven oid. Hoe dit eenvoudig op te lossen?

0 Likes
3 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeienavond @Ruijs en welkom op de Samsung Community :smiling-face: het zenderaanbod en de volgorde daarvan is toch grotendeels gebaseerd op hoe je het aangeleverd krijgt van je provider. Om ze in je eigen gewenste volgorde te zetten dien je ze toch handmatig per kanaal op te slaan. De TV is net niet slim genoeg om kanalen op die manier "op te schuiven." 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Ruijs
Student
Opties

Begrijp dat ik het handmatig moet aanpassen. Vervelende is dat ik bijv zender 6 eerst elders op niet gebruikte locatie 50 moet opslaan, vervolgens kan locatie 23 dan naar 6. Hierdoor is het al met al een rommelig niet gebruiksvriendelijke methode, maar mogelijk zijn er andere makkelijkere methodes (die ik heleaas niet uit handleiding kan halen).

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Als het goed is kan je hier overnieuw mee beginnen nadat je de TV ge-reset hebt. Dit doe je door de Exit-knop minstens 20 sec. ingedrukt te houden. Als je hierna handmatig je zenders op de juiste plek zet, zou hij gelijk goed moeten staan.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes