Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

XXH model in de aanbieding

(Onderwerp aangemaakt op: 09-05-2020 08:44 AM)
1881 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Ik krijg zojuist een ongevraagde mail van daystunt.com binnen. Na onderzoek blijkt dit het eerdere wilpe.com te zijn.

De eerste aanbieding valt mij gelijk op: een Samsung tv van €999 voor €699.

Na uit pure nieuwsgierigheid geklikt te hebben zie ik verbazingwekkend de volledige code staan inclusief XXH aan het eind. Een buitenlands model dus.

Ik vermoed dat met deze aanbieding binnenkort weer veel klachten over dit toestel gaat komen op dit forum.

0 Likes
5 Antwoorden
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Nog even de link naar die aanbieding (mits het forum software dit niet als spam aan merkt):

https://www.daystunt.com/samsung-crystal-uhd-4k-smart-tv-55-inch-model-2020 4K Smart TV 

0 Likes
darkmantom
Pioneer
Opties

ach zolang je geen ci card inprikt en er een setopbox op aansluit zal je er geen problemen mee ondervinden.😉
Maar dat is natuurlijk als je er ff wat vooronderzoek naar doet wat de meeste consumenten dus niet doen.
Dus goede tip voor dit te plaatsen👌🏻

Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Zoals ik het op tweakers zag staan is daystunt ook niet erg service gericht. Dus kopers van dit toestel zullen bij problemen op dit forum terecht gaan komen.
En aangezien een XXH model niet via Samsung Benelux wordt ingevoerd heeft Samsung Benelux dus ook geen enkele verantwoordelijkheid bij deze modellen. Maar ik vrees weer meerdere keren het standaard zinnetje "in Duitsland en Italië zijn deze modellen goedkoper" te moeten gaan lezen.
Misschien is het wel handig om toekomstige klachten over dit model in dit topic te (ver)plaatsen zodat het echte probleem direct duidelijk is.
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Inmiddel weer diezelfde aanbieding in de mail ontvangen.

0 Likes
JB9
Explorer
Opties

Ze zetten er wel netjes bij dat je problemen kan hebben met Ziggo CI+. Los van of het een goede of slechte toko is zie ik het issue niet. Samsung geeft ook 24 maanden fabrieksgarantie op alle TV's gekocht in de EEG: https://www.samsung.com/nl/support/warranty/  

Ze zijn wel wettelijk verplicht om te voldoen aan de wettelijke afmelding van nieuwsbrieven.  Ik zie hier gebruik van maken.

0 Likes