Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Witte vlek op tv.

(Onderwerp aangemaakt op: 15-02-2020 11:52 PM)
6532 Weergaven
Antoinedoppegie
Apprentice
Opties

Ik heb sinds vanavond 15/02/2020

Een soort van witte vlek in mijn scherm van mijn tv.

Wat ik kan vinden is het .

Samsung UE43J5600

Begrijp inmiddels uit 2015?

Zag eerdere posts dat het waarschijnlijk te repareren is? Mijn vraag hoe en valt dit onder de garantie ? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Antoinedoppegie,

De foto's zijn nogal wazig, maar ik zie wel dat je bedoelt. Waarschijnlijk zit er geen garantie meer op de TV. Het kan zijn dat je nog wettelijke garantie hebt, hiervoor kun je bij de verkoper terecht. Mochten zij niets voor je kunnen betekenen, dan kun je hem via ons laten repareren. Echter zijn hier wel kosten aan verbonden.

Als je liever niet wilt opdraaien voor de reparatiekosten, kun je mij ook een privébericht sturen, wellicht dat ik je wat anders aan kan bieden. 

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
ImaneL
Helping Hand
Opties

Hey @Antoinedoppegie Goed dat je een topic start! Stuur me even wat foto's van de beeldtest. Daarmee is het wat makkelijker te beoordelen. Je kunt deze vinden via Instellingen> Ondersteuning> Zelfdiagnose> Beeldtest. 

---------
Signature-S21-2
Antoinedoppegie
Apprentice
Opties

20200218_105439.jpg20200218_105444.jpg20200218_105455.jpg20200218_105457.jpg20200218_105500.jpg

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Antoinedoppegie,

De foto's zijn nogal wazig, maar ik zie wel dat je bedoelt. Waarschijnlijk zit er geen garantie meer op de TV. Het kan zijn dat je nog wettelijke garantie hebt, hiervoor kun je bij de verkoper terecht. Mochten zij niets voor je kunnen betekenen, dan kun je hem via ons laten repareren. Echter zijn hier wel kosten aan verbonden.

Als je liever niet wilt opdraaien voor de reparatiekosten, kun je mij ook een privébericht sturen, wellicht dat ik je wat anders aan kan bieden. 

rsz-846676
Dennis731
First Poster
Opties

hallo Bruce, ik ervaar hetzelfde probleem. Mijn Samsung tv is denk ik 6 jaar oud. Ben benieuwd naar de alternatieve oplossing die jr hier benoemd?

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Dennis731 ,

Bruce doet geen cases meer. Je vermeldt ook geen gegevens van de tv.
Wat is de volledige Model Code van de tv?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Graag incl. de letters XXN. Wat is de huidige softwareversie van de tv?
Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Dennis731 ,

Er staan nog vragen van mij open..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes