Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

WIFI adapter WIS15ABGNX aansluiten op UE40ES5500w

(Onderwerp aangemaakt op: 08-04-2017 12:05 PM)
2061 Weergaven
sibo
First Poster
Opties

ik heb al een paar jaar een Samsung TV UE40ES5500W en wil daar graag wireless contact met internet op krijgen. ik heb dus een WIFI adapter gekocht WIS15ABGNX en aangesloten op de TV echter zonder resultaat. De TV vreageert niet op de adapter terwijl de tv wel WIFI voorbereid is volgens de beschrijving. Wie heeft voor mij een oplossing?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Lot
Big Cheese
Opties

Hoi sibo,

Welkom op de Community!

Ik zie in de handleiding van jouw tv dat je hiervoor de WIS09ABGNX of de WIS12ABGNX nodig hebt, waarschijnlijk ligt daar het probleem! Lukt het om bekabeld te verbinden?

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Oplossing
Lot
Big Cheese
Opties

Hoi sibo,

Welkom op de Community!

Ik zie in de handleiding van jouw tv dat je hiervoor de WIS09ABGNX of de WIS12ABGNX nodig hebt, waarschijnlijk ligt daar het probleem! Lukt het om bekabeld te verbinden?

---------
Signature-Note10
0 Likes
sibo
First Poster
Opties

Bedankt voor je reactie. Ik kan met de kabel wel internet actief krijgen op de tv. Ik ga op zoek naar de door jou voorgestelde dongel WIS09ABGNX.

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Fijn dat het bekabeld wel lukt en ik ben benieuwd of het draadloos gaat lukken! 

---------
Signature-Note10
0 Likes
sibo
First Poster
Opties

LOT,

Bedankt. De WIS12ABGNX werkt uitstekend op de tv.

Sibo

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Nice, Sibo!

Ik zal aan mijn collega doorgeven dat het is gelukt, die is momenteel lekker weekend aan het vieren.

Voor jou uiteraard ook, alvast een goed weekend!

rsz-846676
0 Likes
MatthevV
Journeyman
Opties

Ik heb net geprobeerd een antwoord te sturen, maar kreeg een foutmelding. Is dus niet gelukt. Dus hierbij opnieuw.

Mijn vriendin heeft dezelfde TV, maar dan de 32" versie (UE32ES5500W). Zij heeft dezelfde adapter nodig, maar zijn deze nog te koop? Zo niet, zijn er dan andere die eventueel te gebruiken zijn?

Wat is verder het verschil tussen deze twee adapters?

Vriendelijke groeten,

Matthé van Vliet

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @MatthevV , Matthé,

Je post hier in een opgelost topic. Zo krijg je weinig respons. Ik zie je toevallig voorbijkomen.

Is de volledige Model Code van de tv UE32ES5500WXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.

Het introductiejaar van de tv is 2012. Het verschil tussen beide dongels is dat de WIS09ABGNX voor oudere modellen is (2009, 2010).

De WIS12ABGNX is hiernog  te verkrijgen.

https://www.bol.com/nl/p/samsung-wis12abgnx-wifi-dongle-dongel-tv-televisie/9000000012184675/

Suc6!

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
MatthevV
Journeyman
Opties

Grr Weer dezelfde foutmelding bij beantwoorden.

@DickKoster  schreef:

Goedenavond @MatthevV , Matthé,

Je post hier in een opgelost topic. Zo krijg je weinig respons. Ik zie je toevallig voorbijkomen.

Is de volledige Model Code van de tv UE32ES5500WXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.

Het introductiejaar van de tv is 2012. Het verschil tussen beide dongels is dat de WIS09ABGNX voor oudere modellen is (2009, 2010).

De WIS12ABGNX is hiernog  te verkrijgen.

https://www.bol.com/nl/p/samsung-wis12abgnx-wifi-dongle-dongel-tv-televisie/9000000012184675/

Suc6!

Hartelijk dank voor je antwoord. Dit is inderdaad de volledige Model Code.

Vriendelijke groeten, 

Matthé