Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

DVBT2

(Onderwerp aangemaakt op: 07-04-2017 09:25 PM)
1970 Weergaven
Jen1
Journeyman
Opties

Wat is DVBT2 ready

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey Jen,

Goede vraag!

DVBT2 is een standaard voor het doorgeven van TV-signalen. Het staat voor Digital Video Broadcasting – Second Generation Terrestrial en is de opvolger van het nu gebruikte DVB-T.

Ready betekent dat zodra het beschikbaar is, de TV het aankan. Het is namelijk relatief nieuw en dus zeker nog niet gebruikelijk dat er gebruik van wordt gemaakt.

Met DVBT2 kunnen er simpel gezegd meer TV zenders in hogere kwaliteit worden aangeboden. 

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Jen1
Journeyman
Opties
0 Likes
7 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey Jen,

Goede vraag!

DVBT2 is een standaard voor het doorgeven van TV-signalen. Het staat voor Digital Video Broadcasting – Second Generation Terrestrial en is de opvolger van het nu gebruikte DVB-T.

Ready betekent dat zodra het beschikbaar is, de TV het aankan. Het is namelijk relatief nieuw en dus zeker nog niet gebruikelijk dat er gebruik van wordt gemaakt.

Met DVBT2 kunnen er simpel gezegd meer TV zenders in hogere kwaliteit worden aangeboden. 

kevin-sig
0 Likes
Jen1
Journeyman
Opties

Is er iemand of weet iemand of je DVB-T2 kunt ontvangen op de UE43KU6400

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Hi Jen1,

De UE43KU6400 beschikt over DVB-TCS2 en is 'T2 ready'.

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Jen1
Journeyman
Opties

Als hij dvb-t en dvbt-2 kan ontvangen, moet je ook een keuze kunnen maken voor welke. Kan ik niet.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi Jen1,

je kan de standaardwaarde helaas niet aanpassen. Als je TV DVBT-2 ondersteund, zal je dit dus niet naar DVB-T kunnen omzetten.

rsz-846676
0 Likes
Jen1
Journeyman
Opties

Dan ondersteund deze tv waarschijnlijk geen DVB-T2 want ik ontvang alleen Ned.1-2-3  L1 en enkele Vlaamse zenders.

Dus ik denk dat dit DVB-T is.

0 Likes
Oplossing
Jen1
Journeyman
Opties
Bedankt
0 Likes