Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Welke IPTV app voor Frame?

(Onderwerp aangemaakt op: 06-06-2022 01:55 PM)
9938 Weergaven
Limbo2121
Pathfinder
Opties
Ik gebruik nu de Room IPTV app uit de store van the Frame. Daarmee kun je een favorietenlijst maken en kun je terugkijken. Ik heb bijna alle andere apps geprobeerd maar heb er geeneen kunnen vinden die een favorietenoptie heeft plus terugkijkfunctie. Ik heb wel een betaalde gevonden met favorietenlijst maar die was erg traag. Room IPTV werkt snel en goed maar beeld en geluid lopen na verloop van tijd niet meer synchroon. Ik neem aan dat dat aan de app ligt en niet aan de tv.

Kortom, heeft iemand wel een ideale IPTV app? 

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Limbo2121 ,

Je kunt alleen IPTV apps uit de Store  downloaden. Die zijn geschikt voor het Tizen platform.
Andere IPTV apps zijn dus niet mogelijk op Samsung tv's..

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Limbo2121
Pathfinder
Opties
Ik heb er een gevonden voor mijn S21 waarmee je kunt casten en die ook een favorietenlijst heeft plus play back. Dit draadje mag op slot.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Limbo2121 ,

Je kunt alleen IPTV apps uit de Store  downloaden. Die zijn geschikt voor het Tizen platform.
Andere IPTV apps zijn dus niet mogelijk op Samsung tv's..

signatureee
Groet, Dick

Limbo2121
Pathfinder
Opties

Ja Dick, goedemiddag, dat weet ik dus mijn vraag is ook wie heeft op de Frame een goede IPTV app?

Overigens je schreef ergens dat je ook vanaf tablet of telefoon een IPTV app kunt chromecasten naar de tv maar dat kan niet, geen enkele IPTV app laat zich streamen en die app die zegt dat het wel kan liegt want het kan gewoonweg niet.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Limbo2121 ,

Zal lastig worden, want een The frame heeft dezelfde Store. Maar wie weet.
Het ging waarschijnlijk over IPTV Smarters. Zou toch moeten kunnen:

https://yourtechlist.com/chromecast-iptv-smarters/

Zelf getest..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Limbo2121
Pathfinder
Opties
Ik tel volgens mij minstens 10 van die apps. Maar nu moet ik die steeds installeren, lijst laden, uitproberen en weer verwijderen. Mss heeft iemand de gouden tip...
Oplossing
Limbo2121
Pathfinder
Opties
Ik heb er een gevonden voor mijn S21 waarmee je kunt casten en die ook een favorietenlijst heeft plus play back. Dit draadje mag op slot.