Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Welke apps werken op een Duitse GQ75Q950R

(Onderwerp aangemaakt op: 21-03-2021 09:11 AM)
230 Weergaven
Mario 911
First Poster
Opties

Weet iemand welke apps ik kan installeren op mijn in Duitsland gekochte tv welke mee terug naar Nederland verhuisd 

het is de GQ75Q950RGTXZG 

0 Likes
4 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Mario 911 ,

Het antwoord is: waarschijnlijk geen Benelux apps. App aanbieders kunnen namelijk op verschillende manieren een app aanbieden; op regio, dus de fysieke locatie waar de tv staat, en op Model Code.
Je zou kunnen kijken in de Store wat je krijgt aangeboden. Op de Smart Hub naar APPS.
Erop klikken en dan helemaal naar boven naar het vergrootglas. Daar kun je zoekopdrachten invoeren.
Als je geen Benelux apps aangeboden krijgt, zou je op afstand de landcode kunnen laten omzetten naar Benelux..

signatureee
Groet, Dick

Peer_76
Voyager
Opties

Is het een optie om vanuit Samsung zelf de software aan te laten passen zodat je een officiële modificatie krijgt?

Andere optie is een Nvidia Schield. Werkt op Android, geweldige software ondersteuning, Dolby Atmos en geen beperkingen zoals Tizen.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Peer_76 ,

Ik begrijp echt niet wat je bedoelt. Het gaat over het installeren van Duitse apps of Benelux apps.
Duitse apps zijn alleen te verkrijgen in de Duitse Store waar je niet bij kunt komen.
Voor Benelux apps moet de landcode omgezet worden naar Benelux.
Het advies om een Nvidia Shield TV aan te schaffen slaat nergens op.
Een Nvidia Shield TV is een mediastreamer waarmee je o.a. games kunt streamen en apps kunt installeren voor een Android tv.
Deze tv ondersteunt ook geen Dolby Atmos. Het is verstandig om eerst wat onderzoek te doen voordat je gebruikers op het verkeerde been zet..

signatureee
Groet, Dick

Peer_76
Voyager
Opties

@Dick 

Ik weet wat een Shield is en wat de mogelijkheden zijn. Zelf heb ik ook een tv zonder Atmos maar wel een AVR met Atmos. Dus ook zonder ondersteuning op de tv kan het meerwaarde bieden. 

Maar gezien jouw toonzetting (ook al in andere topics opgemerkt) zal ik hier niet meer reageren. Hopelijk kan jij @Mario 911 wel van de nodige hulp voorzien. 

0 Likes