Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wegvallen TV beeld van nieuwe QE55Q90R

(Onderwerp aangemaakt op: 22-01-2020 09:54 AM)
519 Weergaven
BIEM
First Poster
Opties

Goedenmorgen,

Ik heb een nieuwe Samsung QE55Q90R gekocht en geïnstalleerd. Dit is i.c.m. een One Connect Box.

Helaas valt het beeld weg als ik TV kijk (soms hoor je ook een tik en dan valt het beeld weg) en dan komt het beeld weer terug (eerst ronddraaiende rondjes dat hij aan het laden is) en dan heb ik weer beeld. Na een aantal seconden valt het beeld weer op dezelfde manier weg etc etc.

Het scherm hangt er nog maar 1 dag. 

0 Likes
5 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Tv resetten? Kabels er even uithalen en opnieuw in doen. Stroom er even 15min af. En anders terug naar de winkel brengen en een ander vragen.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
BIEM
First Poster
Opties

Bedankt voor je reactie. Ik heb het idee dat het probleem in de One Connect Box ( OCB ) zit. 

Waarom? Omdat het beeld bij Netflix/Youtube en andere apps wel goed is en stabiel blijft.

Het is dus alleen als ik TV wil kijken, en het gebeurd bij elke willekeurige zender.

Dus bij het kijken van TV: je hoort een schelle tik, het beeld valt weg en gat direct denken/laden, en het beeld komt weer terug. Dit herhaalt zich bijne elke 3 seconden, en kan soms tot 10 seconden goed gaan.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
one connect kabel even eruit en goed erin doen.
0 Likes
BIEM
First Poster
Opties

Dat heb ik al een aantal keer gedaan gisteravond, evenals de datakabel los en vast maken.

Alle kabels nagelopen op juiste montage.

Zijn de OCB's kwetsbaar? Want die tik die ik hoor als het beeld weg valt vind ik verdacht, waardoor ik denk dat de OCB niet goed werkend is/storing geeft...

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Terugsturen naar de winkel dan.. en een omruiling aanvragen.
0 Likes