Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Waar terecht met klacht wettelijke garantie kapotte tv?

(Onderwerp aangemaakt op: 20-02-2024 06:46 PM)
432 Weergaven
MW16
First Poster
Opties

Weet iemand waar (het liefst een e-mailadres of postadres/telefoonnummer van de juiste afdeling die hierover gaat) ik terecht kan met mijn brief (opgesteld in samenwerking met Consuwijzer) waarin ik aangeef dat ik een beroep wil doen op mijn wettelijke garantie? Meerdere malen contact gehad met zowel de telefonische klantenservice als via WhatsApp, en uiteindelijk "kunnen ze niets voor mij betekenen". Ze blijven verwijzen naar de fabrieksgarantie. Terwijl hier zelfs op de site van Samsung zelf te lezen is dat er ook sprake is van wettelijke garantie: Service & Garantie | FAQ | Samsung Business NL 

Mijn tv is bijna 3 jaar oud (11 maanden na de fabrieksgarantie) en volledig uitgevallen. Reparatiekosten prijsopgave gehad (de kosten die overblijven voor mij zijn de helft van de aankoopwaarde), maar die wil ik niet accepteren omdat ik recht heb op een deugdelijk product en anders de koopovereenkomst wil ontbinden. Iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt! 

0 Likes
18 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @MW16,

Bedankt voor jouw bericht. Ik heb een ticket aangemaakt voor onze escalatieafdeling. Ze nemen binnen een paar dagen contact met jou op en sturen hierbij o.a. een e-mail waarop je kan reageren. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager
SpaarG
First Poster
Opties

Ajax-A,

kun je mij ook deze info sturen, ik ben naar mijn mening door Whatsapp, site en CeRepair aan de kant gezet met de reden “ gebruiksschade ,deze reden is in alle gevallen te gebruiken door een leverancier, nl zodra je de tv aanzet is hij al gebruikt.

bvd Gert

0 Likes
SpaarG
First Poster
Opties

Sorry moet natuurlijk Ayaj-A zijn !

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo SpaarG,

Bedankt voor jouw bericht. In jouw geval lees ik dat het niet direct bij Samsung is gekocht. Je hebt een koopovereenkomst met de winkel, we raden om e.v. contact met hun op te nemen. Volgens de foto's lijkt het inderdaad om gebruikersschade te gaan. Wat is de reden dat je het tegenspreekt?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
SpaarG
First Poster
Opties

Hoi, als ik een stekker er 1 keer in doe en vervolgens 1 keer eruit haal en er het binnenwerk van de usb connector aan blijft zitten , lijkt het mij een materiaalfout in de connector, de reaktie “ gebruiks schade “ kun je dan op alke materiaal fouten los laten.

zeer teleurstellende reaktie van Samsung, dit is m’n 3e Samsung tv  ( 7e in mijn gezin)!,

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie SpaarG,

Met het eruit halen van connectiekabels kan de risico voor schade vergroten wanneer het met te veel kracht en met een schuine hoek gebeurt. Het materiaal kan wat hebben alleen door verkeerd gebruik kan het nog stuk gaan. Ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd en jouw tv snel is hersteld.

Met groet,

Ajay   

Community Manager
SpaarG
First Poster
Opties

Ayay, wat je zegt is natuurlijk waar, echter ik weet 200% zeker dat dit niet is gebeurd, kwaliteit is erg beperkt lijkt mij.

De tv zal niet gerepareerd worden , de kosten worden nu geschat op 250+ euro, dat ga ik dus echt niet doen.

zoals eerder gemeld , dit is het laatste Samsung produkt wat ik gekocht heb, hebben hier in huis meerdere apparaten met een USB aansluiting staan , nooit maar dan ook nooit een probleem met wat ik nu heb met een TV van 1300 euro, te triest

0 Likes
Sander17
Student
Opties

Ben nu in gesprek en Samsung geeft inderdaad aan dat ze zelf niks doen, maar dat ik via de leverancier (bol.com) alles moet regelen. Lekker makkelijk van Samsung, maar ik zit met een kapotte TV van mijna EUR 5.000,-.

0 Likes
SpaarG
First Poster
Opties

Hoi, ben benieuwd wat die zeggen , mijn leverancier (Hifi Klubben) hebben ook eea geprobeerd, maar komen uiteindelijk ook bij Samsung terecht, en die ….ja wel laten de iedereen weer zitten met de *****!!

0 Likes