op 18-06-2017 02:39 PM
Beste mensen,
Sinds kort beschik ik over een Samsung TV FHDTV UE 40 K 5600
Hoe kan ik mijn videorecorder aansluiten op deze TV.
De recorder heeft een Scart-uitgang en de TV enkel HDMI aansluitingen.
Welke kabel/verloopstuk kan ik gebruiken en waar kan ik die krijgen.
Graag jullie hulp.
Bij voorbaat dank
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 27-06-2017 05:20 PM
Hartelijk dank,
Nadat ik de gegeven oplossing bij enkele leveranciers heb gecheckd is mij duidelijk geworden dat deze oplossing de juiste is.
Er is mij op geattendeerd dat mijn DVD/recorder niet meer de jongste is en wellicht geen HD-kwaliteit van leveren.
Geadviseerd wordt om erover te denken dat een nieuwe DVD-recorder van goede HD-kwaliteit niet veel duurder hoeft te zijn dan de geadviseerde omvormer van Scart naar HDMI en de nieuwste DVD-spelers hebben HDMI-aansluiting.
Niettemin, nomaals, de gegeven oplossing is volkomen juist. Ik overweeg nog een van de twee keuzes te maken.
Hartelijk dank voor de hulp
op 19-06-2017 01:36 PM
op 26-06-2017 09:28 AM
Hoi Leivogten, is het gelukt met de tip van Rohit?
op 27-06-2017 05:20 PM
Hartelijk dank,
Nadat ik de gegeven oplossing bij enkele leveranciers heb gecheckd is mij duidelijk geworden dat deze oplossing de juiste is.
Er is mij op geattendeerd dat mijn DVD/recorder niet meer de jongste is en wellicht geen HD-kwaliteit van leveren.
Geadviseerd wordt om erover te denken dat een nieuwe DVD-recorder van goede HD-kwaliteit niet veel duurder hoeft te zijn dan de geadviseerde omvormer van Scart naar HDMI en de nieuwste DVD-spelers hebben HDMI-aansluiting.
Niettemin, nomaals, de gegeven oplossing is volkomen juist. Ik overweeg nog een van de twee keuzes te maken.
Hartelijk dank voor de hulp