op 05-12-2020 11:10 AM
Beste,
Bij de zoektocht naar een nieuwe televisie kwam ik uit op de Samsung TU8500. Maar ik merkte dat er ook een TU8502 en TU8510 werd aangeboden. Na het raadplegen van meerdere sites (bol, mediamarkt, vanden borre, tweakers) zie ik geen eenduidig verschil door ontbrekende of misschien foutieve info.
Gaat het hier om een kleurcode of landcode? Of zijn er wel degelijk verschillen?
Bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 05-12-2020 11:31 AM
Goedemorgen @ludovicvc ,
In deze moet je altijd letten of de volledige Model Code eindigt op XXN (Benelux model).
Deze vind je op de sticker op de achterzijde van de tv.
In het geval van de TU8502 is de volledige Model Code UE43TU8502UXXH.
Dit is geen Benelux model, maar een gemodificeerde buitenlandse tv (Hongaars). Een grijze import tv --> Grijze import
De Benelux Model Codes eindigen altijd op XXN en niet op XXH. XZG, XXC en XXU zijn ook mogelijk.
Bij Vande Borre en bol.com moet je oppassen. Dit i.v.m. het incidenteel verkopen van de toestellen.
Goedkoop is meestal duurkoop..
op 05-12-2020 11:31 AM
Goedemorgen @ludovicvc ,
In deze moet je altijd letten of de volledige Model Code eindigt op XXN (Benelux model).
Deze vind je op de sticker op de achterzijde van de tv.
In het geval van de TU8502 is de volledige Model Code UE43TU8502UXXH.
Dit is geen Benelux model, maar een gemodificeerde buitenlandse tv (Hongaars). Een grijze import tv --> Grijze import
De Benelux Model Codes eindigen altijd op XXN en niet op XXH. XZG, XXC en XXU zijn ook mogelijk.
Bij Vande Borre en bol.com moet je oppassen. Dit i.v.m. het incidenteel verkopen van de toestellen.
Goedkoop is meestal duurkoop..
op 07-12-2020 11:32 AM
op 07-12-2020 01:05 PM
Onze keuze is gevallen op de TU8500 via Vanden Borre aangezien zij vrij coherent waren met productspecificaties.
Bedankt voor de hulp!
op 09-12-2020 09:09 AM