Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

verplicht een Samsung account maken voor downloaden apps op Smart TV?

(Onderwerp aangemaakt op: 03-12-2019 09:52 AM)
4530 Weergaven
Samsux
First Poster
Opties

zonet wou ik een herhaling terug kijken van Expeditie Robinson op de RTL XL app.

maar die staat dus niet standaard op de tv, zoals de npo app, (helaas)

 

dus ik ging wou die rtl xl app downloaden, en zie ik tot me verbazing dat je ineens verplicht bent om een samsung account aan te maken voor dat je die app kan downloaden.

 

is dit ook daadwerkelijk zo? want als dat zo is, maakt mij dat in ieder geval niet blij.

 

bij het aanamken van een samsung account moet je ook toestemming geven aan samsung om je gegevens af te staan, en moet je je viden in hun regels, nu vindt ik dat niet zo erg, maar wel op eens samsung smart tv. de wijze waarop je gelokt wordt door Samsung om verplicht een samsung acc aan te maken voor dat je een app kan downloaden wekt bij bij het tegenovergestelde op en dat is dat ik een andere smart tv ga kopen eentje waar je niet gelokt wordt om samsung nog beter te msken door het maken van een samsung account.

 

en dan zeggen ze nog op de pagina waar je een samsung account moet maken dat "

 

Als u optimaal gebruik wilt maken van alle Smart TV service, meldt u zich aan met uw bestaande Samsung-account of maakt u een nieuwe account."

 

liegen kan samsung ook goed zo te zien, dat ze het verplicht aanmaken van een samsung account afschuiven op hun klanten, terwijl hun er juist beter op worden.want als je je aanmeld met een samsung account op een samsung smart tv geef je dus dus ook alles wat je op je tv doet aan Samsung. en dan alsnog, mogen wij niet zelf bepalen of het optimaal is om een account aan te maken om een app te installeren?

 

ik had dit niet verwacht van Samsung, stelt me zeker teleur. ik ben zeker een Samsung fan want gebruik ook een note 10+ maar deze actie van ze vindt in wel diep triest. daarnaast zijn er ook duizenden oudere die niet weten hoe ze een Samsung acc aan moeten maken. hun kijk plezier wkrdt nu afgenomen.20191203_094929.jpg

 

20191203_094942.jpg

 

0 Likes
1 Antwoord
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ja en nu? Nu heb je een account gemaakt op hun community? Dus weer gegevens... Je ontkomt hier bijna niet meer aan tegenwoordig! En welke gegevens heb je nu moeten opgeven? Je pincode of andere belangrijke gegevens? Als je dit gezeik niet wilt, maak een fake mail voor dit soort diensten. Meld daar alles op aan zodat niemand je echte gegevens ooit krijgt. Probleem opgelost. Samsung account is ook handig voor je note 10 om als backup account te gebruiken, dus het account heb je denk ik al en kan je daarmee inloggen. Met Android smart tvs heb je dit ook, moet je ook inloggen met een gmail account.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes