Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verkoper levert grijze import

(Onderwerp aangemaakt op: 13-02-2024 06:36 PM)
267 Weergaven
Opties

Hallo allemaal,

Begin januari hebben mijn ouders een televisie aangeschaft . In eerste instantie zag de televisie er goed uit en heeft mijn vader geen rare dingen gevonden op de website. De eerste 3 weken was er niets aan de hand met de televisie en waren zij heel blij met de aankoop.

Na 3 weken begon de televisie minder goed te werken. Er kwam een melding in beeld van de televisie, waarna de televisie geen connectie meer maakte en er geen televisie meer gekeken kon worden. De klantenservice van Samsung vroeg om de modelcode en dit bleek op XXH te eindigen. Grijze import dus.

De verkoper verwijst mij direct naar Samsung en wilt er niks aan doen terwijl er een garantie op de televisie zit van drie jaar. Dit is dus achteraf niet het geval.

Dit is 6 geleden begonnen en nog steeds is het niet afgehandeld. Aan de telefoon zijn ze bot en kappen zij het telefoon gesprek af door te zeggen dat het allemaal geregeld wordt, wat elke keer niet het geval is.

De bedragen zien er misschien heel aantrekkelijk uit, maar de service die je gewend bent van grotere namen kan je vergeten. Wij zijn nu inmiddels vanaf januari bezig en het is nog steeds niet afgehandeld.

 

0 Likes
2 Antwoorden
De enige echte Aaron
First Poster
Opties

Diz is een vette interessante topic. Ik ga 'm opslaan in mijn favorieten en in de gaten houwe. Een paar matties van mij hebbe hier besteld en dat ging nie goe. Het was nie zo erg dat het grijze import was, want dat was het wel. Maar de eigenaar was echt arrogant die niet normaal kon doen en meteen begon te schreeuwen.

0 Likes
Harry H
Navigator
Opties

Hoi Jacob,

Er was precies 1 met goede ervaring maar ik vermoed dat die daar werkte of aandelen had. Grijze import TV, echter de verkoper moet daar gewoon garantie op geven. Wettelijk verplicht! Mogelijk kun je samen actie ondernemen met andere gedupeerden. Blijft over dat volgens mij Samsung zelf ook wel wat doet als winkelier dood loopt. Mogelijk komt Ajay-A nog online en die is vaak wel reëel.  Is Community Manager van Samsung.

 

groet, Harry

0 Likes