Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Veel zenders in MyTuner app werken niet (Error playing station)

(Onderwerp aangemaakt op: 15-12-2018 11:12 AM)
2872 Weergaven
Lassy
Helping Hand
Opties

Vandaag de MyTuner app geprobeerd en ik kom er achter dat veel zenders hiet niet doen. Ik krijg (soms na een paar keer haperen) de melding "Error Playing Station".

Dit is voornamelijk bij zenders van 538 en SlamFM. Is dit een fout in de app, een issue met de zenders zelf, of ligt dit aan de TV? Zou iemand dit kunnen testen? Op mijn iPhone app en via de website van MyTuner werken de zenders wel. 

De volgende zenders werken bij mij niet op de TV app:

Radio 538

Radio 10

Sky Radio Christmas

SLAM!

Radio 10, 60's & 70's Hits

Classic FM

Radio 10 80's Hits

Sky Radio 80's Hits

538 Nonstop

538 Top 40

Slam! Nonstop

538 Hitzone

Radio 10 Disco Classics

Sky Radio Lounge

538 Dance Radio

Slam! Mixmarathon

Slam! Hardstyle

Radio 10 90's Hits

Radio 10 Non-stop

538 Ibiza Radio

Radio 10 Love Songs

538 Party

538 Dance Department

Radio 10 Top 4000

Slam! The Boom Room

Jazz de Ville Jazz

538 Verruckte Stunde

100%NL Feest

Pinguin Radio

Veronica Rockhits Top 500

West

Radio 10 Guilty Pleasures

Omrop Fryslan

Vaak duurt het laden van een zender ook erg lang.

Smarthub heb ik al gereset en onlangs ook mijn router.

0 Likes
ErBr
First Poster
Opties

Helaas nog niks gehoord, waarschijnlijk zijn zij pas weer in het nieuwe jaar aanspreekbaar....

Model code: UE55NU8000LXXN
Version no: UNU8000
Firmware: T-KTM2DEUC-1310.4 BT-S
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Okay @ErBr,

Bedankt voor je antwoord! Hopelijk volgend jaar.

Houd me ff op de hoogte..

Fijne Jaarwisseling   2️⃣0️⃣1️⃣9️⃣🧨🎆🎇!

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Christ_076
Apprentice
Opties
Ik had ongeveer hetzelfde probleem.
Ik kreeg foutmeldingen als ik de My Tuner app gebruikte, terwijl deze voorheen gewoon goed werkte. Ook werkte bij mij de Pathe app niet meer.
Ik heb een samsung model UE43MU6100WXXN.
Na wat rondgekeken te hebben op dit forum heb ik het probleem kunnen verhelpen. Ik hoefde alleen mijn modem te resetten en tevens de tv opnieuw aan te zetten ( voedingsstekker eruit halen !!).
Ik hoop dat dit ook voor jou zal helpen, succes!!
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hi @Christ_076 ,

Bedankt voor je bijdrage 👍! Toevallig hebben we dezelfde tv 😉.

Ik zal hierbij @ErBr taggen, zodat hij dit bericht ook onder ogen krijgt!

Groet, Dick
0 Likes
ErBr
First Poster
Opties

Heren,

Bedankt hiervoor. Bij mij doet de reset niks. De ontwikkelaars van myTuner gaan testen waarom het niet werkt (kreeg ik pas van ze te horen).

https://mobile.twitter.com/messages/3044946484-868009567690661888

Zojuist weer de app opnieuw geinstalleerd en wederom problemen (alleen Qmusic werkt goed??)

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hi @ErBr ,

Hopelijk duurt het niet te lang en we horen wel of het gaat werken.

Fijne dag!

Groet, Dick
0 Likes
rdegoederen
First Poster
Opties

Is er al een reactie? Ook op onze Samsung tv, van afgelopen december, werkt de MyRadio app zeer beperkt, alleen voor q-music.

0 Likes
ErBr
First Poster
Opties

Helaas werkt het nog steeds niet en heeft MyTuner niet meer gereageerd.

Echter ben ik wel achter iets gekomen nadat ik een andere RadioApp (TuneIn) op mijn Samsung had geïnstalleerd, namelijk dat daar exact dezelfde zenders het niet doen(!) oftewel het probleem ligt dus bij de podcast??

Maar wat is er anders aan bijv. Radio 10 en NPO Radio 1? Of Veronica en NPO Radio 4?

Wie het weet mag het zeggen....

0 Likes
ErBr
First Poster
Opties

Zojuist een mail naar Radio10 gestuurd:

—————————————————

Goedemorgen,

Ik heb een (wellicht vreemde) vraag.
Ik luister iedere dag naar Radio 10, in de auto via de ether, op mijn werk via de Radio 10 app en thuis op mijn Samsung Smart TV via de MyTuner-app.
Althans die laatste probeer ik en daar zit het probleem.

Ik merk dat heel veel radiozenders het niet doen via de MyTuner-app (Radio 10/Veronica/QMusic/538/etc) en een aantal wel (alle NPO radio stations). Dus dan beredeneer je al gauw dat hier het probleem ligt, echter via een andere app (TuneIn) ervaar ik exact hetzelfde probleem. Van alle andere landen die je kunt kiezen binnen die apps werken de zenders overigens prima.

Op een Samsung community ben ik er achter gekomen dat heel veel mensen exact hetzelfde ervaren.
Ik heb contact opgenomen met MyTuner en zij geven aan niks bijzonders te zien.

Mijn vraag:
Worden er bepaalde signalen of commando’s meegestuurd door Radio 10/Veronica/Qmusic/538 die niet door NPO Radio worden verzonden?

Ik denk dat heel wat MyTuner gebruikers blij zullen worden zodra zij hun favoriete muziekzenders kunnen luisteren via hun nieuwe Smart TV.
—————————————————

0 Likes
Barranco
Explorer
Opties

Ik wil graag aansluiten bij dit nog openstaande topic. Mijn situatie is zo mogelijk nog verwarrender: een bij Plasmavisie gekochte QE65Q95 laten opsturen naar huis in Portugal en daar ontdekt dat modelcode op XXH - Hongarije - eindigt (was vlgs Plasmavisie géén enkel probleem). Dikke problemen met installeren CanalDigitaal app, hetgeen uiteindelijk toch is gelukt via perfect uitgevoerde Hulp-op-Afstand sessie van Samsung.

Nu installeer ik de myTuner app uit de store en open die: staat meteen op land Portugal (logisch denk je dan agv mijn ip-adres). Ik kies dan als land Nederland en krijg direct álle zenders te zien, maar zodra ik er één aanklik dan duurt het een eeuwigheid - zonder enig geluid - en krijg ik uiteindelijk de melding "Error playing station". Heb dit uitgezet bij help@mytuner.mobi en kreeg vrij snel antwoord: "Some stations on our app are geo-locked to Netherlands territories and others. That is something that depends on the radio stations themselves, and not the radio app you might use. All in all, this means only listeners located in the Netherlands are able to listen to those stations or you can use a VPN sure". Daar kon ik dus niet veel mee.

Het werd nog gekker toen ik ontdekte dat dezelfde myTuner-app op mijn Samsung Galaxy S3 tablet (op hetzelfde ip-adres dus) géén enkele moeite heeft met het afspelen van zenders uit allerlei landen. Zelfs het afgestemd staan op bv Nederland en dan handmatig bv een Britse zender opzoeken en die dan toevoegen aan Favorieten, is geen enkel probleem!

Omdat ik graag de myTuner stations zou willen afspelen via Soundbar, Subwoofer en Rear speakers van Samsung blijf ik graag op de hoogte van evt verdere ontwikkelingen in dit topic. Hopelijk gaat de myTuner slogan "Luister naar live radiostations wereldwijd" straks ook op voor mijn Samsung tv.

0 Likes