op 27-11-2021 12:52 PM
Dag allemaal,
Sinds een week heb ik de Samsung 55Q80a in huis. Het was mij gelukt om de afstandsbediening te koppelen met mijn T-Mobile tv box dmv van fabrikant Amino en model Aria 610x in te voeren. Echter na het besluit om de tv een paar cm hoger op te hangen en nadat dus alles losgekoppeld was, krijg ik de afstandsbediening met geen mogelijkheid meer gekoppeld. Waar ik eerst meerdere pogingen kon doen met het kanaal Omh. en Oml. en vervolgens het model kon invoeren kan ik nu maar 1 keer op ‘Nee’ klikken waarna de melding volgende melding verschijnt; ‘Er is een fout opgetreden tijdens het downloaden. Probeer opnieuw.’ Als ik vervolgens op Nogmaals klik dan springt de tv terug naar het startscherm. Ik krijg dus niet eens de mogelijkheid om een model in te voeren. Ik heb reeds geprobeerd zowel de box als de tv compleet te resetten, maar dit heeft helaas niet geholpen. Ook heeft Samsung een hard reset uitgevoerd en helaas ook zonder succes.
Ik begin behoorlijk gefrustreerd te raken en hoop dat misschien hier iemand me nog kan helpen!
alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 27-11-2021 05:07 PM
Even een update;
Heb nog contact gehad met Samsung. Zij vermoedde een software fout. Tv is nu omgeruild in de winkel en de afstandsbediening is meteen met succes gekoppeld.
op 27-11-2021 01:04 PM
Goedemiddag @Kuunders ,
Het kan zijn dat er met het loskoppelen iets defect geraakt is. Heb je met een andere HDMI kabel getest?
Mocht dit niet helpen, dan moet er een monteur naar kijken. Je moet dit dan melden bij de leverancier.
Daar loopt namelijk je garantie. Niet bij Samsung. Houd ons even op de hoogte..
op 27-11-2021 01:11 PM
Goedemiddag,
Bedankt voor de snelle reactie! Een andere HDMI kabel heb ik inderdaad ook geprobeerd. Mijn vermoeden is dat het overigens wel met de tv te maken heeft en niet met het kastje, maar jij denkt van wel?
op 27-11-2021 01:19 PM
Hoi @Kuunders ,
Geen dank! Lastig om te beoordelen.
De enige die hier uitsluitsel over kan geven, is een monteur..
op 27-11-2021 01:22 PM
Daar heb je gelijk in. Ik ga meteen een afspraak maken. Bedankt voor het mee denken in ieder geval!
op 27-11-2021 05:07 PM
Even een update;
Heb nog contact gehad met Samsung. Zij vermoedde een software fout. Tv is nu omgeruild in de winkel en de afstandsbediening is meteen met succes gekoppeld.
op 27-11-2021 05:10 PM
Hey @Kuunders ,
Dat zijn nog eens goeie berichten! Mooi dat het is opgelost.
Zou je misschien het topic als Opgelost ✅ willen markeren?
Bij Opties op Accepteer Oplossing klikken. Thanks!
Fijne avond!