Hoi,
sinds vandaag zou de viaplay app te downloaden zijn op de Samsung smart tv. Echter als ik op installeren klik switched de tv naar de... Bekijk bericht
Beste,We hebben recent een The Frame televisie gekocht. Hierbij hebben we gebruik gemaakt van de bijbehorende actie en een The Frame lijst besteld... Bekijk bericht
Goedemorgen
Weet iemand wanneer de HBO max app in de store komt voor de q90t
Had gebeld maar deze medewerker vertelde me als de app er... Bekijk bericht
Elk commando dat we met de afstandsbediening ingeven, wordt uitgesproken. (harder / zachter / schakelen van invoer).Geen idee hoe we dit aangezet... Bekijk bericht
Hello,
I have an issue with my tv and the playstation 5.
Each time i statup my playstation 5 i need to change the screen ( how big it is ) and... Bekijk bericht
Beste Samsung,
Ik heb een Samsung QLED 55Q74T tv en met name bij voetbalwedstrijden heb ik een irritant haperend en vertragend beeld. Net lijkt... Bekijk bericht
Hoi allemaal, ik heb een neo qled 2021, na update krijg nogsteeds allen Bixby als assistent. Google Assistant of Alexa zijn nergens te vinden.... Bekijk bericht
Beste Samsung,
Helaas ben ik al 4 maanden bezig om 200 euro cashback terug te ontvangen!!! Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Heb al... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung QLED 4K 43Q64A (2021). Als ik de tv aanzet staat hij op Rakuten tv (en met een vrij hard volume). Ik kijk daar nooit naar. Hoe... Bekijk bericht
Beste Samsung-gebruikers/experts
sinds een week heb ik een andere televisie.
QE55q7f model 2018. Ik heb de QE49q6f nog staan, waar ik geen... Bekijk bericht
Bij de aanschaf van de The Frame TV in de Samsung shop, zie ik bij de bestelling dat de verwisselbare lijst naar keuze t.w.v. €129 is inclusief,... Bekijk bericht
Ik heb een UE55JS8000LXXN 2de hands aangeschaft met een mini connect box
nu zitten er achterop de TV meerdere aansluitingen oa. een A/V... Bekijk bericht
Mijn afstandsbediening "Flipt" soms helemaal. De kanalen schieten dan zonder de afstandsbediening aan te raken van bv kanaal 6 naar 400.... Bekijk bericht
Op 8 december 2021 heb ik de goedkeuring ontvangen van de framelijst. Levertijd binnen 6 weken. Tot op heden nog niet geleverd. We zijn intussen... Bekijk bericht
Beste mensen van Samsung, ik hoop dat jullie meelezen.
ik voel me zo vreselijk radeloos door jullie manier van werken!!!!
op 19/11/2021 heb... Bekijk bericht
Sinds oktober 2020 speelt mijn Samsung QE50Q60TASXXN het geluid van Netflix, Youtube etc via HDMI-ARC en mijn Onkyo TX-NR676 .Gisterenavond viel... Bekijk bericht
Hi,
I have the QE55q90TALXXN. When i game on the PlayStation 4 it is automated on game modus. But when I want to go into the settings of the Game... Bekijk bericht