Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

UE65KS8000 netflix HDR slechts 30Mbps Geen 4K HDR

(Onderwerp aangemaakt op: 31-03-2019 04:11 PM)
354 Weergaven
TiEcs
Explorer
Opties

Beste,
Ik merk op dat ik niet altijd 4K HDR krijg via de Netflix app op mijn 65KS8000.
Als ik op "i" druk, krijg ik meestal de melding 1080 ipv 2160 te zien.
Als ik dan mijn Sony X700 aanzet en kijk via "i" krijg ik wel de melding 2160p HDR 60p in de balk te zien.
Ik heb dan een netwerktest gedaan in de Netflix app op de Samsung en ik krijg ongeveer 30Mbps. Dit zowel bedraad, wifi 2.4 en wifi 5.0. Doe ik de telenet speed test via de webbrowser op de TV dan krijg ik tussen de 70 a 80Mbps.
Dezelfde netwerktest in de Netflix app op de Sony X700 geeft mijn 90Mbps.
Ik heb wel degelijk een 4K Netflix abo, en in de nefflix settings op hun website, staat de instelling van afspelen ook op HOOG (beste videokwaliteit).
Waarom blokkeerd de TV de snelheid op 30 Mbps? En hoe kan dit opgelost worden?

0 Likes
5 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

De Netflix app geeft vaak geen correcte snelheid aan. Zo te zien is de de Telenet test al iets correcter, maar ook deze is niet uitsluitend. De beste optie zou een afspraak op afstand zijn. Wij nemen dan vanuit hier de tv over en testen/meten jouw internet en wat er aan de hand is.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
TiEcs
Explorer
Opties

Dat zou super zijn. 

Hoe kan ik zo een afspraak op afstand maken?

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Kun je even privé jouw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, emailadres, volledige modelcode tv (sticker achterkant) en het serienummer sturen? Daarnaast graag een dag en tijd wanneer het uitkomt, dan kijk ik of deze optie beschikbaar is. De tijdsloten zijn verdeelt per twee uur, doordeweeks tussen 8-21 en zaterdag tussen 10-16. 

---------
Signature-Note10
0 Likes
TiEcs
Explorer
Opties

bericht verzonden

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Thanks! Ik heb 'm vandaag ingepland tussen 14-16, dus dan zul je gebeld worden. 

---------
Signature-Note10
0 Likes