Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ue55js9000 beeld op zwart

(Onderwerp aangemaakt op: 05-01-2017 02:00 AM)
7545 Weergaven
Dennispracht
Explorer
Opties

Beste heer/mevrouw, 

Ik heb een Samsung Ue55js9000 tv, deze staat nu een jaartje goed te draaien, maar nu hebben we al een maand of 4 dat het beeld tijdens tv ziggo via ci+, tv kpn box via hdmi, Netflix via smarthub, raspberry via hdmi ect op zwart slaat en we alleen geluid hebben, dit is dan op te lossen door van de bron naar een andere bron te gaan en dan weer naar de bron te gaan waar je naar aan het kijken was, dan is het beeld er weer! 

Dit kan dan weer goed gaan voor een tijd of hij gaat weer op zwart in tijd bestek van 1 min of 15 min of 1 uur, kortom niet te voorspellen. Het is wel erg vervelend! 

Update is up-to-date. 

Bronnen zijn verschillend, dus ligt het niet aan een hdmi kabel of dergelijke. 

Opnieuw installeren heb ik al gedaan. 

Alle instellingen qua eco sensor, lichtsensor, bewegingsensor staan al vanaf het begin uitgeschakeld. 

Kan het zijn dat de one connect box defect aan het gaan is? Zoja hoe zit dit met vervanging ervan? Aangezien ik nog een vol jaar garantie heb. 

Met vriendelijke groet, 

Dennis Pracht 

0 Likes
Spring naar oplossing
34 Antwoorden
Beautycase
First Poster
Opties

Zodra we op het icoontje van Netflix drukken verschijnt er een zwart beeld  ( Samsung tv)en gebeurt er niets.

Op de ipad en onze andere tv gaat t wel goed.

Wat zou het kunnen zijn.?

vr gr

alvst bedankt

0 Likes
Davey
Helping Hand
Opties

Hey Beautycase,

Leuke naam heb je uitgekozen :face-with-tears-of-joy:

Dan kan je SmartHub wel een reset gebruiken!

De firmware zal opnieuw geïnstalleerd worden. Dus ook Netflix!

Laat je mij weten of dit werkt?

“If opportunity doesn't knock, build a door”

---------
Signature-S10
0 Likes
Oplossing
Dennispracht
Explorer
Opties

Na hulp op afstand bleven de problemen zoals ze eerst ook waren, nu gisteren een nieuwe One connect box gekregen. Nu hopen dat de problemen opgelost zijn! Maar daar ga ik wel vanuit. 

Iedereen bedankt voor de hulp en moeite! En vooral 

Me diving.jpg

Davey
Josh71
First Poster
Opties

Hello allemaal,

Eind Mei 2016 heb ik een Samsung UE55JS9000 tv gekocht.  Ik heb het eerst jaar daar wel van kunnen genieten, althans de kinderen, maar helaas dat was van korte duur. De Tv deed de laatste maanden helaas niet optimaal, de one connect box was steeds heet en heet. zappen van de ene zender naar de andere of van de tv naar netflix / youtube duurde heel lang, soms minuten en de laatste weken de scherm werd soms opeens zwart en dat was steeds kortdurend maar frequenter. Uiteindelijk drie weken geleden deed de tv helemaal niet meer.

Ik heb telefonisch contact opgenomen met de samsung service centre en zij kunnen helaas het probleem niet telefonisch oplossen en aangezien de garantie van de tv iets langer dan 6 maanden verlopenis, moet er een tv monteur dat verder gaan oplossen met een coulance regeling van Samsung (dat betekent dat ik een deel van de reparatie kosten, welke zou ongeveer 200-300 euro zou worden zelf moeten betalen).

Ik vroeg het met af of er mogelijk een andere oplossing voor dit probleem bestaat.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen voor het oplossen van dit probleem

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Beste @Josh71, ik help je graag weer aan een goed werkende TV maar als fabrikant zijnde is de fabrieksgarantie van 2 jaar wel leidend. Als tip zou ik je dan ook nog mee willen geven om een reparatie aan te vragen bij je winkel, aangezien je de koopovereenkomst met hen hebt kunnen zij hier mogelijk meer in betekenen.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes