Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

UE50TU7000WXXN koppelen met Galaxy Buds

(Onderwerp aangemaakt op: 05-07-2020 09:17 PM)
2685 Weergaven
Keanu_D_
Apprentice
Opties

Ik heb onlangs een nieuwe samsung tv gekocht en ik probeer mijn samsung earbuds te verbinden met de tv maar bij de bluetooth settings van de tv het apparaat niet vinden. Hoe komt dit?

0 Likes
5 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @Keanu_D_ ,

Er zijn heel veel nieuwe Samsung tv's. Heb je misschien wat meer informatie? O.a.:

Wat is de volledige, dus incl. XXN op het eind, Model Code van de tv? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Wat is de huidige softwareversie van de tv? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Keanu_D_
Apprentice
Opties
Modelcode: UE50TU70000WXXZ
Softwareversie: T-KTSU2DEUC-1113.6
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Keanu_D_ ,

Bedankt voor de info, maar de Model Code klopt niet. Ws. een typefoutje gemaakt.

Moet zijn: UE50TU7000WXXN. De softwareversie is een beetje out-of-date. De laatste is de 1115.3.

Dit zou een oorzaak kunnen zijn, maar de Samsung Galaxy Buds+ zijn eigenlijk niet bedoeld om te koppelen aan een tv.

Deze oordopjes kunnen alleen worden gebruikt met een smartphone en tablet met Android 5.0 of hoger en iOS 12 of hoger met een iPhone/iPad, hoewel sommige functies alleen Android zijn

Er wordt echter ook beschreven dat het wel mogelijk zou zijn. Zie clip vanaf 5:18. Zorg dat je Buds niet gepaird zijn met een ander device:

https://www.youtube.com/watch?v=UbiBwHn2eIU. Tevens wordt er vermeldt dat het volume niet via de tv te regelen is.

Hiervoor heb je de app op een telefoon of tablet nodig. Als de info in de clip niet werkt, zou je nog kunnen proberen om de softwareversie via USB te updaten.

Ik kan je hierover eventueel wat info toesturen..

Groet, Dick
Keanu_D_
Apprentice
Opties
Veel dank voor deze hulpvolle info!
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Keanu_D_ ,

Geen dank! Houd je me even op de hoogte van je bevindingen? Thanks!

Groet, Dick
0 Likes