Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

UE40J6240 gekoppeld met chromecast en app Smartthings?

(Onderwerp aangemaakt op: 21-01-2020 07:33 PM)
644 Weergaven
VINCENT542
Journeyman
Opties

Hallo Forum / Samsung.

Ik heb de TV UE40J6240 smart, alleen smart? Ik heb er afgelopen jaar een chromecast (laatst uitgebracht)  op gekocht.

Ik heb destijds uitvoerig getest hoe dit verholpen kon worden, omdat op de Standby modus overnacht, om de een of andere reden, de CEC verbinding weg komt te vallen en de drivers niet meer worden herkent.

Ik vond toen uit, dat je het toestel 30 sec stroomloos moet zetten en stekker weer in het stopcontact, dan doet ie het weer voor even.

Het is wel zo, dat wanneer de TV op HDMI staat en naar TV weergeven wordt gestuurd, dat de CEC verbindingen worden verbroken en dus ook chromecast. Vallen dus ook de drivers en functies weg.

MAAR:

Smart things kan je ook (zou moeten kunnen) een TV koppelen aan google home, via deze app. Zowel de TV als Mobiele telefoon als Google home zitten op dezelfde golflengte van de router. En toch, hij vind de TV niet.

In de app store van de TV, kent hij deze app niet, maar er wordt ook niet zoveel meer aan gedaan.

Hetzelfde met firmware updates. Dit terwijl de ontwikkelingen toch doorgaan.

Heb ik nu een TV die niet zo smart is, als dat bij de verkoop wel werd voorgehouden?

Ieder geval ga ik niet elk jaar een nieuw TV kopen. 

Is er nu gewoon niet een mogelijkheid dat de firmware hierop wordt aangepast? 

Ik denk niet dat ik de enige ben.

0 Likes
1 Antwoord
BruceH
Community Manager
Opties
0 Likes