Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

NETIPTV APP werkt niet meer ondanks activatie. . NETIPTV Reageert ook niet op mijn verzoeken

(Onderwerp aangemaakt op: 21-01-2020 02:09 PM)
3729 Weergaven
Souliman79
Student
Opties

Ik heb de netiptv app geinstalleerd en geactiveerd maar op een gegeven moment kreeg ik weer de melding dat de LIMITED TESTPERIODE zou zijn verlopen. Ik heb meerdere keren contact gezocht via support en via info@netiptv.eu maar geen enkele reactie. Als je op de website een vraag stelt dan wordt de vraag zeg maar niet doorgezet. De pagina blokkeert. 

Iemand die hetzelfde probleem ervaart? En op welke manier kan ik ze toch bereiken?

0 Likes
5 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Souliman79,

Heb je de Smart Hub al gereset? Voor issues met de app zou je echt met hen contact op moeten nemen.

rsz-846676
0 Likes
Souliman79
Student
Opties

Dat is nu net het probleem. Ik kan ze niet bereiken. Via de site kun je geen bericht sturen en ze reageren niet op mails via support@netiptv.eu of info@netiptv. Snap niet dat Samsung met zo een partij zaken doet. Smart iptv app reageert wel altijd netjes. Zou hopen dat Samsung Netiptv er wel op wijst dat ze moeten communiceren met klanten die problemen met de app hebben. Maar dat is dus totaal niet zo. 

BruceH
Community Manager
Opties

NETIPTV APP is geen app van Samsung, zij hebben de app ontwikkelt voor onze TV's. Ik kan je hier jammer genoeg niet bij helpen.

rsz-846676
0 Likes
DY3
First Poster
Opties

bij ons lukt het niet met de activatie wegens 1015

0 Likes
Hafid1
First Poster
Opties

Ik heb Persis zelfde probleem. Heb je tussentijds wat kunnen regelen??

0 Likes