Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

UE40C7700WSXXN LED 3d tv wil ik netflix op maar zeer oude software

(Onderwerp aangemaakt op: 28-05-2017 02:41 AM)
423 Weergaven
MBies
Student
Opties

Hallo, mIjn naam is Marco 
Ik heb een LED 3d TV UE40C7700WSXXN  met software versie van 2010/05/28_001013 en wil deze upgraden. mbv internetverbinding gaf dit een foutmelding > Graag hoor ik of iemand weet hoe te updaten van oude software.

(ik ben namelijk op zoek naar de mogelijkheid om Netflix te gebruiken via deze TV ) 
- Is de software te oud om te upgraden ?

- heb ik tussen upgrades nodig ?
- waar kan ik dit downloaden voor een USB stick upgrade .

- Ik kan dit nergens vinden op de samsung  site => http://www.samsung.com/nl/support/model/UE40C7700WSXXN

Ik heb deze vraag ook aal aan Samsung gesteld via Facebook, maar deze bleek blijkbaar te moeilijk,
want totaal geen reactie van Samsung via Facebook . ook niet na reminder.
nb: ook geen ontvangst reactie; "we waarderen u als klant, we hebben uw bericht ontvangen en we gaan dit voor u nakijken (uitzoeken hoeft niet neem ik aan , want het is een Samsung product ?)

Graag hoor ik of iemand hier iets op weet ?

Of heeft Samsung geen Netflix op al zijn LED 3d TV's ?

Groet,

Marco

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

Hey Marco, bedankt voor je bericht! Je kunt je televisie eventueel via een usb upgraden naar een hogere versie, als dit mogelijk is. Via de support site, kun je gaan naar Downloads. Vervolgens zul je de upgrade file (usb) vinden. Ik ben bang dat 't echter niets zal veranderen omtrent Netflix, omdat jouw tv geen Netflix ondersteunt.

Op deze pagina kun je zien welke modellen geschikt zijn voor het gebruik van de Netflix-app.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

Hey Marco, bedankt voor je bericht! Je kunt je televisie eventueel via een usb upgraden naar een hogere versie, als dit mogelijk is. Via de support site, kun je gaan naar Downloads. Vervolgens zul je de upgrade file (usb) vinden. Ik ben bang dat 't echter niets zal veranderen omtrent Netflix, omdat jouw tv geen Netflix ondersteunt.

Op deze pagina kun je zien welke modellen geschikt zijn voor het gebruik van de Netflix-app.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
MBies
Student
Opties

Dank voor het heldere antwoord. Ik ga op zoek naar een mediaplayer( Apple) die Netflix wel ondersteund

Tim
GrandMaster
Opties

Graag gedaan hoor! Hopelijk vindt je een goed alternatief! Succes👍

0 Likes