Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

TV zet spontaan Home Cinema Set aan

(Onderwerp aangemaakt op: 02-01-2020 10:59 AM)
363 Weergaven
George1950
Journeyman
Opties

Sinds een aantal maanden ben ik in het bezit van een Samsung Qled 4K TV type QE43Q60R. Dit is mijn derde Samsung TV en ook nu weer niets dan lof. Ook heb ik al een aantal jaren een Samsung Home Cinema Set type HT-J7500. Via Anynet hangen deze twee aan elkaar. En nu doet zich af en toe een merkwaardig fenomeen voor en wel dat de TV spontaan de Cinema Set aanzet en het geluid daar naar toe stuurt. Dat gebeurt op zich niet erg veel, maar altijd wel totaal onverwacht. Ooit een paar keer per dag en dan weer dagen niet. Mijn vragen zijn of dit fenomeen bekend is en uiteraard ook of daar ook iets aan te doen is, want het lijkt me dat dit toch niet echt de bedoeling is. Ik heb alle instellingen van TV en Set doorgeplozen maar daar geen oplossing gevonden. Ik ben zeer benieuwd naar de reacties.

0 Likes
7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @George1950,

Is jouw TV up-to-date? En heb je hem al eens gereset

rsz-846676
0 Likes
George1950
Journeyman
Opties

Automatische update staat aan. Toch gecontroleerd maar geen nieuwe (software versie 1335 wordt aangegeven). Reset vind ik geen aantrekkelijke gedachte, omdat ik dan alles opnieuw kan gaan instellen. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je hem al eens een tijdje van de stroom afgehaald?

rsz-846676
0 Likes
George1950
Journeyman
Opties

Nee, wat doet dat?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt dit zien als een soft-reset, waarna bijvoorbeeld handshake problemen worden verholpen. Doe dit bijvoorbeeld als je gaat slapen en de volgende morgen weer op de stroom om te kijken of het dan nog voorkomt.

rsz-846676
0 Likes
George1950
Journeyman
Opties

Ga ik doen. Ben benieuwd. Bedankt voor de reactie. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Geen probleem! Ik hoor het graag.

rsz-846676
0 Likes