Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

TV zenders weg

(Onderwerp aangemaakt op: 22-01-2020 06:56 PM)
31371 Weergaven
HenH
Apprentice
Opties

Vandaag alweer alle tv zenders weg. Opnieuw zoeken helpt niet. . .0 zenders gevonden. Alleen een factory reset helpt. Dan worden alle zenders weer gevonden. Zeer vervelend. Gebeurt lang en ik moet alle accounts opnieuw instellen. De tv is van 2019, van de mediamarkt. Type QE49Q70RALXXN. Iemand soortgelijke problemen of nog beter, oplossingen. Samsung helpdesk laat het afweten . . .

0 Likes
Spring naar oplossing
92 Antwoorden
Fenno
Apprentice
Opties

Dank voor je advies Alexander. Modules met Ziggo besproken, de ene medewreker weet wel van 1.4 module, de ander niet. Geen consistent antwoord van Ziggo. Ik heb nu module 1.3 en heb Ziggo ondemand uitgezet en tot op heden geen problemen. Ik laat het even zo.

Alexander_M
Voyager
Opties
Ja ken dat probleem laatst een medewerker uitgelegd hoe hun netwerk werkt het euro-docsis2.1 en docsis3.1.
Het probleem is dat je vaak bij 1e lijn helpdesk binnen komt en support hiervan is meestal scripted. Vaak doen deze medewerkers niet de moeite om alle docs door te lezen. Dit hoeft ook niet 9 van de 10 vragen kunnen ze beantwoorden.
Soms heb je een vraag die niet zomaar te beantwoorden is (gebeurt mij als programmeur en technicus wat vaker) en moet je hopen dat je een medewerker krijgt die wat meer interesse in de techniek heeft zo een had ik dus gelukkig. Die heeft even voor mij de specs opgezocht.
Dus verbaast me niets die tegenstrijdige informatie zover ik weet zijn de nieuwe module 1.4.
Happybacon
Student
Opties

Hoi,

Ik had ook problemen met de zenders. Ze Zijn niet echt weg maar de tv gaf aan:  niet beschikbaar.  

Opnieuw zoeken naar Zenders was niet mogelijk, deze optie is lichtgrijs en niet toegankelijk. 

Ik had een Quantis CI+ module, ik lees dat veel gebruikers sat ook hebben met vergelijkbare problemen.

Ik heb nu een @smit module en de problemen zijn verdwenen. 

Ik dacht deel het even.....

mvg,

J. 

Pevano
First Poster
Opties
Ben ook overgestapt op module van @smit en al een paar weken vrij van alle ellende.
0 Likes
Fenno
Apprentice
Opties

Dank je wel voor de tip.

0 Likes
Fenno
Apprentice
Opties

Dank je wel voor de tip

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Inderdaad, bedankt voor de tip! 👍

rsz-846676
0 Likes
MarkUilenhoed
First Poster
Opties

En welke versie van die module gebruik je ?

0 Likes
Happybacon
Student
Opties

Hallo, 

ik heb de Smit Ziggo CI+ 1.3 Interactieve TV Module.

Ik wil geen reclame maken oid, maar hier is hij het goedkoopste >>>  https://www.coolsound.nl/product/49664/smit-ziggo-ci-13-interactieve-tv-module.

Gr,

J.

0 Likes
274815
First Poster
Opties
heb samsung tv
heb samsungaccount aangemaakt. Zie apps onderin het scherm Netflix etc.
kan tv zenders niet er op krijgen.
staat op bron hdmi heb ziggo.
wat moet ik nu precies doen.
0 Likes