op 05-01-2018 09:45 AM
Hallo,
Mijn tv (type le26b*) verspringt steeds naar een andere source. Ook reageert hij niet op de afstandbediening of de knoppen aan de zijkant.
Het lijkt alsof hij in een winkeldemo/hotelmodus staat, alleen krijg ik hem er niet uit.
Ook in het advanced menu kan ik niet naar een andere optie of bevestigen. Zowel de afstandbediening als de knoppen aan de zijkant, ook via een app op me telefoon lukt het niet..
Iemand enig idee wat ik nog kan doen?
op 08-01-2018 09:58 AM
Hey @Sjors1987, dat lijkt me irritant! Heb je andere apparaten aangesloten op de tv? Ontkoppel die eventueel en kijk hoe het dan gaat. Ook hoor ik graag van je wat de volledige modelcode is. Ik ga dan verder zoeken naar een oplossing.
op 08-01-2018 05:32 PM
Hé,
Bedankt voor het antwoord. Het type nummer is le26b450c4w.
Heb net de tv aangehad zonder iets er aan. Het lijkt er op dat hij dan niet meer verspringt, maar kan met de afstandbediening of de knoppen aan de zijkant nog steeds niet veranderen van zender etc..
op 08-01-2018 06:00 PM
Hmm, als de knoppen/afstandsbediening niet reageren is het lastig om tips te geven. Heb je al eens geprobeerd de TV 10 minuten van het stroom te halen en dan opnieuw aan te sluiten? Gezien het feit dat een app als afstandsbediening ook niet werkt is deze suggestie waarschijnlijk niet relevant maar voor de zekerheid: heb je de batterijen van de afstandsbediening ook al eens verwisseld?
op 08-01-2018 06:27 PM
Helaas heeft het niet geholpen. Nieuwe baterijen had ik geprobeert maar maakt ook niks uit.. Kan de tv trouwens wel aan en uit zetten met de afstandbediening maar verder niks.
Lijkt wel soort winkelmodus te zijn waar hij in staat.
op 08-01-2018 06:38 PM
Nu bestaat er inderdaad een demo/winkel modus, maar die is doorgaans alleen weer uit te zetten via het menu. Tenzij de reset werkt.. Zou je de TV eens aan willen zetten en dan de Exit-knop op de afstandsbediening 20-30 seconden ingedrukt houden? Als het goed is kan je de TV daarna opnieuw instellen.
op 09-01-2018 09:23 AM
Helaas, welke knop ik ook lang ingedrukt hou ik kom in geen enkel menu..
Ben dan toch bang dat er een hardware storing ergens zit.
op 09-01-2018 01:52 PM
Ik heb nog een mogelijke toetsencombinatie gevonden om hem van de winkelmodus af te halen! Mocht deze nou ook niet werken moet ik helaas toch concluderen dat hij stuk is, maar laten we eerst deze nog proberen: Hou de volume - knop (zachter) samen met de Menu knop ingedrukt op de TV, terwijl hij aan staat. Doet dit iets?
12-09-2018 08:39 AM - bewerkt 12-09-2018 08:41 AM
hi all, ik heb hetzelfde probleem... mijn type nummer is: LE32B530... echt heel vervelend. Heb alle mogelijke combis geprobeerd maar zonder succes. Zijn er nog andere opties? Heeft het nut de tv voor reparatie weg te brengen? Dan wil ik dat ook nog wel overwegen... Dank!
op 12-09-2018 09:00 AM