zondag - laatst bewerkt 2 uur geleden
Hi,
Sinds gisteren valt mijn qled qe55q95tal opeens uit (hoor je een klik bij de ocb) en gaat hij weer aan (Qled in beeld) je hoort een klik bij de ocb en valt het beeld weer op zwart en dit blijft hij doen.
Als ik de ocb laat afkoelen (voelt snel warm aan) ocb staat helemaal los en vrij, dan gaat de tv weer normaal aan een paar min voordat hij het zelfde soort.
Als de ocb helemaal uitgetrokken is en koud is gaat hij 35 mee voordat hij gaat uitvallen.
Wat kan dit zijn? . En was niet goedkoop erg jammer.
Opgelost! Ga naar oplossing.
maandag
Goedemorgen @Kevinmobers ,
Het klikkende geluid wat je hoort is het interne relais van de voeding.
Deze wil de OCB inschakelen, maar wordt meteen weer uitgeschakeld door een storing.
Hier moet een monteur naar kijken. Een OCB kan alleen gerepareerd worden. Geen vervanging.
Je kunt de tv hier voor reparatie aanmelden: https://www.samsung.com/nl/support/repair/booking/
Je krijgt van tevoren eerst een prijsopgave.
Houd je ons op de hoogte?
Fijne dag!
2 uur geleden
Contact opgenomen met Samsung vanuit hun doorgestuurd naar ce repair in Mijdrecht, via een foto (en ik moest 42,50 betalen daarvoor) wisten ze dat het LCD scherm stuk was en of (tv is van mei 2022) even 1100 euro wilde overmaken dan komen ze de tv ophalen en maken..
Meerdere keren aangegeven dat de OCB mega heet word voordat hij uitvalt en als ik de OCB koud hou met behulp van een ventilator dan duurt het langer voor hij uitvalt. Toch zeggen ze dat het LCD display defect is, ik vind het belachelijk.
Samsung geeft niet thuis en krijg een domme mail dat de garantie voorbij en dat ze verder niks doen en zeker geen coulance bespreekbaar is.
Geweldig service NOT.