Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

TV UE49RU8000S geeft vreemd beeld

(Onderwerp aangemaakt op: 28-12-2019 11:02 AM)
5028 Weergaven
JerMert
Apprentice
Opties

Mijn televisie geeft regelmatig een vreemd beeld, zie onderstaande foto’s. Beeld ziet er op plekken uit als het negatief van een foto, of er zijn groene / rode lijnen in beeld. Als het probleem zich voordoet, is het bij alle soorten inputs zoals tv-ontvanger, spelconsole of YoTube. Nadat de TV is uitgezet, en een aantal minuten wordt gewacht, is het beeld weer normaal. 

Wie heeft dit ook gehad, of kan mij helpen?

728B6CDC-23A5-493D-ABCD-EF97C938CBBF.png3E48BDD7-33C1-47F8-8817-2D4CF5A3C27F.jpeg

0 Likes
21 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @JerMert,

Dat is gek! Heb je al eens een andere HDMI-kabel geprobeerd?

rsz-846676
JerMert
Apprentice
Opties

Als het beeld verstoord is, is dat voor alle inputs. Dus voor bijvoorbeeld YouTube (via app op de TV), via de spel conputer, of het KPN signaal. Ieder met hun eigen HDMI kabel of YouTube zonder HDMI kabel. Ik kan dus een andere input selecteren maar het probleem blijft. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, lastig te zeggen waar het aan ligt. Op welke firmware draait de TV? En heb je hem al eens gereset? 

rsz-846676
JerMert
Apprentice
Opties

Resetten was al gedaan, en ook de firmware was al gedownload. De firmware is de laatste versie, versie 1335. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, top. Heb je de TV als een gereset en een tijdje van de stroom afgehaald?

rsz-846676
0 Likes
JerMert
Apprentice
Opties

De stroom nog niet, zal dat vanavond eens proberen en meteen de TV resetten, kijken wat het resultaat is. Ik laat iets weten. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Alright, ik hoor het graag!

rsz-846676
0 Likes
JerMert
Apprentice
Opties

De reset gedaan en de hele nacht de tv spanningsloos gehad. Maar helaas, het heeft geen effect gehad. Het probleem heeft zich dit weekend alweer 2x voor gedaan. 

0 Likes
ImaneL
Helping Hand
Opties

Hmm, dat is gek. Voer anders even een beeldtest uit. Dit doe je door te gaan naar Instellingen> Ondersteuning> Zelfdiagnose> Beeldtest. Post hier ook even een foto van, ik kijk dan met je mee. 

---------
Signature-S21-2
0 Likes