Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Tv UE40J6200 . Systeem blijft hangen. Kan niet uit

(Onderwerp aangemaakt op: 16-06-2020 03:52 PM)
1151 Weergaven
Kaatje14
Explorer
Opties

Sinds vanochtend bij t aanzetten tv een melding van scannen op scherm. Constant flippen van deze melding naar bv geen opgeslagen kanalen ? Heb ziggo Box. Goed aangesloten . Afstandbediening commando's werken niet. Menu enz niet aan te kiezen. Roodlampje rechts flikkert. Tv kan niet uit ? Op aanraden klantenservice de tv min 3 uur vd stroom en afstandbediening elders leggen zonder batterijen. Helpt niet. Tv op de kop af 4 jaar oud . 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Kaatje14
Explorer
Opties

Beste meedenkers. Probleem bij mijn tv was opgelost met een nieuwe AB. Oude AB was het infrarood defect. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Kaatje14,

Kun je eens alle externe apparaten ontkoppelen? Gaat de TV dan wel aan?

rsz-846676
Kaatje14
Explorer
Opties

Bedankt voor bericht. We weten het al. Of sensor tv stuk van de afstandbediening of de afstandbediening zelf. Via knopje tv werkt alles , ook via soort App smartphone. Ga zsm een universele Samsung afstandbediening elders bestellen. Whapp contact Samsung werkt niet echt goed. Nog steeds geen reactie ( bijna 24 uur nu ) 😯

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Het is inderdaad erg druk op onze klantenservice, het kan daarom even duren voordat je een reactie krijgt. Laat je weten of het met een nieuwe afstandsbediening wel goed gaat?

rsz-846676
0 Likes
Kaatje14
Explorer
Opties

Goededag. Door een soort Interferentie (infrarood lek) van de Samsung AB kregen  spullen van Ziggo ook de kuren. Heb uit Samsung AB batterijen gehaald en weg gelegd.  Tv nu rustig ook de Ziggo box . Kreeg aanbod voor AB van Samsung . Vrij prijzig. Nu werkzaam met Ziggo AB na invoeren code. Ga rond kijken voor een Universele Samsung AB bij Bolcom e.d. . Jammer dat niemand iets wist van die soort Interferentie. Probleem vaak bij tv zelf gezocht 😯 Zelf bedacht daarna wel tips die helaas niet werken . 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Welke afstandsbediening heb je precies? We hebben er nog een aantal liggen, wellicht dat die van jou er ook bij zit.

rsz-846676
0 Likes
Kaatje14
Explorer
Opties

Hebben nu dezeHebben nu deze

Hi. Bedankt voor aanbod. Kunnen vooruit geen wereldramp. Zijn ergere dngen toch 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Die hebben we nog liggen! Kun je mij een privébericht sturen met jouw adres- en contactgegevens? Dan doe ik hem op de post 👍

rsz-846676
0 Likes
Kaatje14
Explorer
Opties

Hi. Weet niet hoe ik een prive bericht moet sturen 😯 Vraag anders straks aan mijn puberzoon . Dit is t whapp bericht van jouw collega : Anders geef je hem even aan dat je in Whatsapp gesprek #26119514 zit, wellicht komt het dan goed. ^Wendy

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Kaatje14 ,

Even op zijn naam klikken en dan kiezen voor "EEN BERICHT VERZENDEN" (rechts bovenin).. -->>@BruceH 

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.