op 06-09-2022 11:09 PM
Hoi, ik heb n samsung ue40D6500. Bij het inschakelen tikt ie en er gebeurd niets. Ik heb de stroom eraf gehad en geprobeerd zonder externe apparaten gekoppeld , op te starten. 1 keer succes , echter nu niet meer . Stand-by lampje gaat eerst aan en dat tiktie en lampje uit. Hij blijft tikken ( opstart proberen)
What to do ??
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 07-09-2022 08:48 AM
Goedemorgen @pascal1904 ,
Volgens de Model Code is het introductiejaar van de tv 2011. Niet 1 van de jongste meer 😉.
Ik vrees dat deze tv zijn beste tijd heeft gehad. Dit wordt veroorzaakt door een defect aan de voeding.
Hiervoor is een reparatie noodzakelijk. De kosten hiervan worden bepaald door een monteur.
Dat zal niet goedkoop zijn. Ik zou hier niet meer in gaan investeren.
De kans is, gezien de leeftijd, groot dat er ergens anders weer een defect ontstaat.
Uiteraard mag ik hier niet over beslissen, maar neem dit mee ter overweging..
op 07-09-2022 08:48 AM
Goedemorgen @pascal1904 ,
Volgens de Model Code is het introductiejaar van de tv 2011. Niet 1 van de jongste meer 😉.
Ik vrees dat deze tv zijn beste tijd heeft gehad. Dit wordt veroorzaakt door een defect aan de voeding.
Hiervoor is een reparatie noodzakelijk. De kosten hiervan worden bepaald door een monteur.
Dat zal niet goedkoop zijn. Ik zou hier niet meer in gaan investeren.
De kans is, gezien de leeftijd, groot dat er ergens anders weer een defect ontstaat.
Uiteraard mag ik hier niet over beslissen, maar neem dit mee ter overweging..
op 08-09-2022 01:39 PM
Hi @pascal1904, goedemiddag.
Als je mij een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) stuurt kan ik een serviceverzoek voor je aanvragen. Wil je de TV niet laten repareren heb ik misschien ook nog wel een andere mogelijkheid 😇
Groeten,
Martijn