Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

TV reageert niet op afstandbediening

(Onderwerp aangemaakt op: 20-12-2021 09:59 PM)
248 Weergaven
Hans077
Explorer
Opties

Dag allemaal, helemaal nieuw hier.

Ik heb een crystal uhd 70tu7020 tv die niet meer reageert op de  orginele afstandbediening. Hij reageert wel op op de ziggo ab, maar daarmee kom ik niet in de menu's. Ik heb inmiddels ook een nieuwe ab erbij gekocht, zonder resultaat. Wie heeft wijze raad voor me?

Gr

Hans

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Hans077
Explorer
Opties

Probleem opgelost na bezoek monteur! Het waren dus gewoon de batterijen... man wat voel ik me dom, maar blijkbaar zijn niet alle nieuwe batterijen goed, zelfs als er varta op staat...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond en welkom, Hans, @Hans077 ,

Gaat het om de UE70TU7020WXXN? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als je niet in het menu kunt komen, kun je ook niet resetten. Je zou de tv een poos spanningsloos kunnen zetten.
Is ook een soort reset. Knippert de IR-sensor wel onderop de tv als je een toets indrukt op de originele AB?

signatureee
Groet, Dick

Hans077
Explorer
Opties

Hallo Dick, dank je!

Het betreft inderdaad dit serienummer. Ik zie geen IR sensor knipperen. Ook niet met de ziggo ab. Ik haal de tv vannacht eens volledig van het net en kijk dan morgen even hoe het er voor staat.

Gr

Hans

Hans077
Explorer
Opties

Hele nacht van het stroomnet geweest. Ik zie nu inderdaad een rood/oranje licht. Originele ab werkt echter nog steeds niet, wel de ziggo ab. Zie dan ook het licht knipperen.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Hans077 , Hans,

Kun je wel de tv aan- en uitzetten met de originele AB?
Anders moet je dit onder de garantie laten vallen.
Je moet dit dan melden bij de leverancier. Daar loopt je garantie.

Houd ons even op de hoogte..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Hans077
Explorer
Opties

Nee, alleen met de ziggo ab. Ik zal eens contact opnemen met MM, waar ik em gekocht heb.

Dank zover voor de hulp!

Gr

Hans

Hans077
Explorer
Opties

Update: contact gehad met MM. Melding is doorgezet naar samsung, die vanmiddag al meteen hebben gebeld en de melding hebben doorgezet naar CE repair. Nu hopen dat er snel een afspraak met de monteur kan worden gepland. Een tv die goed werkt is toch wel essentieel in een 'lockdown' met kids 😉

Oplossing
Hans077
Explorer
Opties

Probleem opgelost na bezoek monteur! Het waren dus gewoon de batterijen... man wat voel ik me dom, maar blijkbaar zijn niet alle nieuwe batterijen goed, zelfs als er varta op staat...

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Hans077 , Hans,

Kan gebeuren 😉. Mooi dat het is opgelost!

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick