Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Tv reageert heel traag of helemaal niet.

(Onderwerp aangemaakt op: 01-06-2020 06:37 AM)
13800 Weergaven
Kingelvis
Apprentice
Opties

Beste community,

ik heb een samsung UE32H6200aw en die rageert heel traag en soms helemaal niet.

Als ik de tv aanzet dan kan ik zappen en het geluid harder zetten enz. maar na een aantal minuten reageert de tv heel traag of helemaal niet.

Het enige wat dan wel werkt na een aantal seconden is de uit knop op de afstandbediening.

Als ik de tv aanzet dan doet hij ook soms zoeken naar bluetooth en wil dan pairen terwijl dat uitstaat. De volgende dingen al gedaan:  software geupdate naar de nieuwste versie, tv gereset, smart hub gereset, automatische scan uitgeschakeld, wifi uitgeschakeld, utp kabel uit de tv gehaald, automatische update uitgezet, dataservice uitgeschakeld, slimme beveiliging uit.
Volgens mij heb ik alles wel zo'n beetje gehad maar ik weet het niet meer.

is er iemand die mij kan helpen? Ik word een beetje wanhopig van deze tv.

0 Likes
18 Antwoorden
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Terug naar de winkel ermee.
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Kingelvis ,

Ik zal proberen om je vraag op een constructieve wijze te beantwoorden.

Iedereen mag natuurlijk 'liken'. Altijd welkom! Is de volledige Model Code van de tv UE32H6200AWXXN?

Zie de sticker op de achterzijde van de tv. Is de huidige softwareversie van de tv de 2900.0?

Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv. Het intruductiejaar van de tv is 2014.

Je hebt nog 2 dingen niet geprobeerd. Zou je de tv eens aan willen zetten en de Exit knop op de afstandsbediening voor minimaal 20 seconden ingedrukt willen houden? Eventueel de tv een poos, half uurtje, spanningsloos zetten.

Hopelijk heeft dit succes en hoeft de tv misschien niet terug naar de winkel.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
Kingelvis
Apprentice
Opties

Hoi Dick,

Het serienummer is inderdaad UE32H6200AWXXN. De software is 2900.0.

De tv stroomloos maken had ik al geprobeerd maar was dat vergeten te melden.

Ik heb zojuist de exit knop 30 seconden ingedrukt gehouden.

De tv doet het op dit moment goed maar de tv heeft wel eens meer goede momenten.

Soms doet hij het de hele dag goed en dan de volgende dag reageert ie weer heel traag of niet.

Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen mocht de tv weer raar gaan doen of moet ie dan worden gerepareerd?

De tv staat bij ons op de camping en daar zijn we alleen in het weekend dus kan ik dingen pas uitproberen vanaf vrijdag en dan kan ik ook kijken of ie het goed blijft doen.

Bedankt voor je antwoord.

Gr. Pierre.

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Kingelvis , Pierre,

Geen dank! Jij bedankt voor je snelle reply! Lastig te verklaren als dit zo random voorkomt.

Een reparatie lijkt me op dit moment niet noodzakelijk, want het gaat tenslotte niet om een defect.

Houd het even in de gaten en anders weer even melden.

Fijne zondag!

Groet, Dick
Kingelvis
Apprentice
Opties

Hoi Dick, de tv heeft het 2 dagen goed gedaan maar gisteravond deed ie weer niet reageren.

Alleen de aan/uit knop op de ab reageert , maar ook pas na 5 seconden.

Ik neem de tv mee naar huis (sneller internet) en dan kan ik hulp op afstand nog proberen.

Tenzij jij nog een tip hebt 😉

Groet, Pierre.

0 Likes
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Kingelvis , Pierre,

Misschien kun je nog proberen om de Remote te resetten. Met de tv aan. Verwijder de batterij(en) uit de Remote.

Houd de Power button op de lege Remote minimaal 20 seconden ingedrukt. De batterij(en) terugplaatsen.

Iets anders kan ik even niet verzinnen. Als dit niet helpt, dan maar een Remote Beheer aanvragen..

Groet, Dick
Kingelvis
Apprentice
Opties

Hoi Dick, sorry voor de late reactie maar heb eerst afgewacht of het bleef werken.De laatste tip van het resetten van de remote lijkt te werken. De tv heeft sindsdien nog 1 keer traag gereageerd maar werkt sindsdien prima. Heb al weer de utp kabel aangesloten en de smart hub weer geactiveerd. 
Super bedankt voor de hulp.

Gr. Pierre.

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hey @Kingelvis , Pierre,

Bedankt voor je terugkoppeling! Beter laat dan nooit. Mooi dat het weer werkt!

Zou je misschien je vraag als Oplossing kunnen markeren? Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!

Fijn weekend nog!

Groet, Dick
Kingelvis
Apprentice
Opties

Thanks jij ook fijn weekend.