Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

TV met witte plekken

(Onderwerp aangemaakt op: 06-10-2023 08:49 PM)
243 Weergaven
Members_V1uXZya
First Poster
Opties

Heb op 1-6-2018 rechtstreeks bij Samsung een T.V. gekocht QE65Q7FNALXXN voor €  3299.00, maar nu heb ik 2 witte vlekken op mijn beeldscherm, ik neem aan dat dit geen garantie meer is, maar een t.v. van deze prijs mag dit toch naar 5 jaar niet voorkomen. Ik vraag mij af hoe Samsung dit probleem gaat oplossen, want ik erger mij er steeds meer aan. Ik heb alles al geprobeert om het zelf op te lossen, maar niets helpt.

Met vriendelijke groet,

Jan Wendt

0 Likes
2 Antwoorden
Members_V1uXZya
First Poster
Opties

Heb op 1-6-2018 rechtstreeks bij Samsung een T.V. gekocht QE65Q7FNALXXN voor €  3299.00, maar nu heb ik 2 witte vlekken op mijn beeldscherm, ik neem aan dat dit geen garantie meer is, maar een t.v. van deze prijs mag dit toch naar 5 jaar niet voorkomen. Ik vraag mij af hoe Samsung dit probleem gaat oplossen, want ik erger mij er steeds meer aan. Ik heb alles al geprobeert om het zelf op te lossen, maar niets helpt.

Met vriendelijke groet,

Jan Wendt

j.wendt@ziggo.nl.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_V1uXZya 

Hi Jan, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer je TV het niet meer goed doet. Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en binnen deze termijn worden technische defecten ook kosteloos hersteld. Ook na deze periode kunnen we je TV uiteraard herstellen, echter worden hier wel kosten voor berekend en hierbij houden we natuurlijk wel rekening met de leeftijd van je TV. 

Via onze website kan je een serviceverzoek indienen waarna het servicecentrum contact met je opneemt om dit verder te bespreken. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,

Martijn 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes