Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tv kapot.

(Onderwerp aangemaakt op: 16-07-2023 10:54 AM)
324 Weergaven
JAS20
First Poster
Opties

IMG_4014.jpeg

IMG_4013.jpeg

Beste lezer,

Twee en een half jaar geleden heb ik een TV bij u gekocht. Nu, net na de fabrieksgarantie laat de TV strepen zien in het beeld en duurt het opstarten vijf tot 10 minuten. 

Bij wet bent u verplicht een goed artikel te verkopen die het voor langere tijd goed blijft doen (
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanti... ). Voor Samung TV’s ligt die levensduur volgens de consumentenbond rond de 6-7 jaar en de gebruiksduur 4-5 jaar gezien de prijs van het model (zie bijlage en 

Ik heb nu een aantal keren een app gestuurd, geen reactie. Gebeld de tv kon niet gemaakt worden het blijkt een hard disk fout oid. Ik zou een kosten overzicht voor reparatie krijgen en een kortingscode voor een eventueel nieuwe TV. Ik kon dan kijken wat de goedkoopste optie was. Ik kreeg geen mail. Vrijdag heb ik nog eens gebeld, ik kreeg een dame aan de telefoon die mij verteld dat mijn email adres niet goed was en dat ik moest betalen voor de het inzien van een overzicht omtrent het repareren van de TV. Ik kreeg wel gelijk een code toegestuurd zodat ik met korting een nieuwe TV kon kopen. 

Ik heb even gekeken. Die korting zet geen zoden aan de dijk en ik kan beter wachten op een goede mediamarkt aanbieding. Daarbij verwacht ik dat het product van jullie langer mee gaat dan net geen 2,5 jaar. €500,- voor een nieuwe TV vind ik veel geld en ik verwacht een goed product van een merk als Samsung. 

Vandaag, zondag, start de TV helemaal niet meer op. We hebben weer gebeld, krijgen een mevrouw aan de telefoon die slecht te verstaan was en ons niet kon doorverbinden naar een collega. 

Ik hoor graag of jullie mij op een klantvriendelijke manier tegemoet kunnen komen in een nogal ongelukkige timing van het kapot gaan van de TV. 

Vriendelijke groet,
Joyce

tv: Crystal UHD 50 inch TU8000 (2020) UE50TU8000WXXN
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @JAS20, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer de TV, net na het verstrijken van de fabrieksgarantie, het niet meer goed doet. Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en binnen deze termijn worden technische defecten ook kosteloos hersteld. Ook na deze periode kunnen we je TV uiteraard repareren, echter zullen hier wel kosten voor worden berekend, hierbij houden we wel rekening met de leeftijd van de TV. 

Via onze website kan je de TV ook aanmelden voor een serviceverzoek en vanuit het servicecentrum krijg je dan ook bericht met een indicatie van de te verwachtte reparatiekosten. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Mijn excuses voo rhet ongemak!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @JAS20, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer de TV, net na het verstrijken van de fabrieksgarantie, het niet meer goed doet. Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en binnen deze termijn worden technische defecten ook kosteloos hersteld. Ook na deze periode kunnen we je TV uiteraard repareren, echter zullen hier wel kosten voor worden berekend, hierbij houden we wel rekening met de leeftijd van de TV. 

Via onze website kan je de TV ook aanmelden voor een serviceverzoek en vanuit het servicecentrum krijg je dan ook bericht met een indicatie van de te verwachtte reparatiekosten. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Mijn excuses voo rhet ongemak!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200