op 08-03-2023 01:43 PM
Op 24 januari (2023) een reparatie verzoek online ingediend, omdat onze tv kapot is. De tv @qled4k gaat uit zichzelf aan en valt meteen weer uit. Hij blijft hangen in deze loop. Wij hebben de TV nog geen 2 jaar en in maart vervalt de garantietermijn.
- Na reparatieverzoek wordt aangegeven dat we worden gebeld. Dit gebeurt niet.
- Op 30 januari zelf gebeld naar Samsung-service: we moeten wachten tot reparatiedienst ons belt. We worden niet gebeld.
0 7 feb. weer gebeld naar service: bij interne afdeling wordt status gecheckt, ik moet na 2 dagen terugbellen.
- 9 feb. service weer gebeld: we krijgen weer te horen dat we moeten wachten tot de reparatiedienst ons belt. Weer worden we niet gebeld.
- 27 feb. bel ik weer de service: ik word 2x in de wachtrij gezet en ze hangen op, terwijl ik beide keren al 10 min. in de wachtrij sta.
Na de 5e keer bellen met service, krijg ik medewerker te pakken: die dient een klacht in namens ons (voor het ophangen en geen reactie van reparatiedienst). We krijgen een casenr. en we krijgen te horen dat we binnen 3 werkdagen gebeld worden door de reparatiedienst en anders de interne afdeling. Beide gebeurt niet.
We krijgen een mail van contactpersoon dat ze ons na het weekend van 4 maart belt om afspraken te maken. We worden niet gebeld.
- 8 mrt. service WEER gebeld: ons wordt verteld dat we moeten wachten tot contactpersoon contact met ons opneemt. Aangegeven dat ze dit niet heeft gedaan. Dan kunnen we een mail sturen en wachten tot ze contact met ons opneemt. We kunnen niet doorverbonden worden met iemand die ons verder kan helpen.
Alle toezeggingen vanuit de service worden niet nagekomen!! We zijn op tijd met de garantietermijn, maar door deze onbenulligheid verloopt deze zonder dat wij hier iets aan kunnen doen. Ongelofelijk... Een minimale hoop dat er via deze weg wel nog een vorm van service komt.
op 08-03-2023 01:48 PM
Goedemiddag @ndg123 ,
Dat schiet niet op! Zou je het casenummer of reparatienummer willen posten?
Dan kan het voor je uitgezocht worden. Waar is de tv aangeschaft?
op 08-03-2023 03:03 PM
Hallo Dick,
Het casenummer is 3101944492
We hebben de tv aangeschaft bij Mediamarkt.
op 08-03-2023 03:05 PM
Hoi @ndg123 ,
Thanks! Ik heb het voor je doorgezet naar de Community Manager.
Er wordt hier weer contact met je opgenomen.
Fijne dag nog!
op 09-03-2023 10:25 AM
op 09-03-2023 04:15 PM
Hi @lizzy55, goedemiddag.
Het is natuurlijk niet fijn wanneer je TV het niet meer goed doet. Wij hebben inderdaad geen mogelijkheden voor een leen TV. Wellicht kan je via de verkoper wel een leen tv krijgen, zodat je niet zo lang zonder hoeft te zitten.
Hopelijk heb je jouw TV ook snel weer terug!
Groeten,
Martijn
op 09-03-2023 04:19 PM
Hi @ndg123, goedemiddag.
Goed dat je ons een berichtje stuurt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en kan me voorstellen dat je hiervan baalt!
Als ik gegevens erbij pak zie ik staan dat er vandaag een e-mail naar je is verstuurd naar aanleiding van een telefoongesprek met mijn collega. Heb je deze ook gezien?
Zodra mijn collega meer weet zal deze je ook op de hoogte stellen. Houd goed je e-mail in de gaten 😇
Mijn excuses voor de vertraging en het ongemak!
Groeten,
Martijn
op 09-03-2023 06:08 PM