Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tv geeft geen beeld maar strepen bij het aanzetten, QLED QE55Q7FAMLXXN

(Onderwerp aangemaakt op: 30-06-2018 01:52 PM)
4209 Weergaven
RuudHeck
Apprentice
Opties

Deze tv is van februari 2018 en sinds een aantal weken krijgen we bij het aanzetten dit als beeld........na een tijdje spring hij dan toch aan met beeld. Echter is de tv "koud" dan geeft hij wederom deze strepen, iemand hier ervaring mee?Deze tv is van februari 2018 en sinds een aantal weken krijgen we bij het aanzetten dit als beeld........na een tijdje spring hij dan toch aan met beeld. Echter is de tv "koud" dan geeft hij wederom deze strepen, iemand hier ervaring mee?

0 Likes
13 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @RuudHeck,

Dit ziet er niet lekker uit!!

Kun je een beeldschermtest doen?

Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Beeldtest starten

Hier krijg je een strandfoto te zien. Zie je het daar ook op terug?

Misschien een probleem met je LED-LCD panel.

Is er wel geluid?

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
RuudHeck
Apprentice
Opties

geluid is er wel maar valt ook weer weg......na even aanstaan geeft hij geluid en beeld.  Op de tv zit verder geen stikker met een nummer, ook niet aan de achterkant. Denk haast dat er een fabrieksfout moet inzitten. De tv is gekocht afgelopen februari en doet dit nu sinds een aantal weken.  En zelftest bij het aanzatten niet mogelijk omdat we totaal geen beeld hebben. Zodra de tv "warmer" is en de zelftest doen is er niets aan de hand. 

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @RuudHeck,

Dit is een heel vreemd verhaal.

Hoe kom je aan de volledige Model Code QE55Q7FAMLXXN zonder sticker die niet mag ontbreken??

Waar is deze tv aangeschaft? Hier is echt iets mis mee. Tv is uit 2017.

Wat bedoel precies met 'warmer'? Kun je wel in het in het menu komen?

Hoe ziet de strandfoto eruit?

Groet, Dick
RuudHeck
Apprentice
Opties

Deze tv is gekocht bij de Media Markt op 9 februari 2018. Na even "zoeken" zat de sticker niet achter op de tv maar achter het klepje van waar de aansluitingen zitten..:-) De code die ik vermelde staat overigen ook mijn kassabon en ook in het menu van de tv is deze te vinden. Met warmer bedoel ik als de tv een tijdje aanstaat, en dus "warm" is springt hij aan en zijn de strepen weg, staat hij een tijdje uit, en dus " koud" is begint het eerst weer met die strepen enz enz......Het menu kom je dan ook niet in omdat er totaal buiten de strepen geen beeld is. Is er na een tijdje beeld, wat dan ook goed is, is uiteraard de foto van de zelftest verder ook in orde.  Inmiddels hebben we de kabels vervangen, de ziggo box ook vervangen, maar alles zonder resultaat tot op heden. sam.jpg

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @RuudHeck,

Bedankt voor je uitgebreide en snelle reply en de 'Like'!

Is er een mogelijkheid om de tv te resetten?

Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten.

Of even een poosje spanningsloos laten staan.

Misschien toch even retour naar MediaMarkt met de foto.

Anders nog even hier melden. Suc6!

Groet, Dick
0 Likes
RuudHeck
Apprentice
Opties

Ook jij dank voor je tijd geduld en reply.

Met de Media Markt is kontakt geweest, die verwijzen vervolgens naar Samsung. Ook die is gebeld en na de hele riedel van kabels, mediabox enz enz is toch besloten dat er terug gebeld gaat worden voor een monteurs afspraak......wordt vervolgd dus......

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

@RuudHeck,

Thanks.

Keep me posted! Fijn weekend!!

Groet, Dick
RuudHeck
Apprentice
Opties

In ieder geval weer een stapje verder, maandag ochtend filmpje en fotos verzonden naar de monteur. Deze belde terug om een afsrpaak te maken.......mogelijk een defect in het scherm wat vervangen moet worden.......uurtje later belde de monteur die vroeg het aansluitkabeltje van de one connect box eens los te halen.......en weg zijn de strepen.....er weer in doen en terug zijn de strepen.....kortom nu is het vermoeden een breuk in dat kabeltje......toch komt hij voor de zekerheid maandag zelf langs. 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Dat was een hele scherpe ingeving van de monteur! Goed dat het probleem wat specifieker gevonden lijkt, ik hoor dan ook graag hoe het maandag is gegaan! :smiling-face: 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes