Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Tv gaat alleen nog maar aan of uit

(Onderwerp aangemaakt op: 22-03-2018 09:02 AM)
1826 Weergaven
Janvaneck
First Poster
Opties

Kan met de afstandsbediening of knop aan de zijkant alleen de tv nog maar aan en uitzetten. Op elke ingave vanaf de afstandsbediening of zijkant reageert de tv niet meer. Rode lampje flikkert wel bij de afstandsbediening. Kan geen source selecteren of volume aanpassen. Ook van de spanning afgehaald. Is deze TV overleden ?02E2DCD9-9D57-4FB6-AEC0-29CDF980A212.jpeg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik zou lekker een goedkope TV daar neer zetten ipv het te proberen te maken...
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik vermoed dat deze idd overleden is! TV is ook al van 2009, dus als het goed is heeft hij het goed gedaan toch?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Janvaneck,

Ik geef je zo antwoord..ff bezig..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Janvaneck
First Poster
Opties
FF bezig?
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Sorry @Janvaneck,

Ik kreeg op het moment van je vraag even een dringend zaak te verwerken.

Vandaar mijn korte melding. Ik zag later dat @Rohit al gereageerd had op je vraag.

Hierdoor was ik eigenlijk mij korte opmerking uit het oog verloren.

Niet uit desinteresse, hoor! Excuses hiervoor. Wat @Rohit trouwens vermeldde over de tv kan zeker waar zijn, maar mss biedt een volledige reset nog een uitkomst. Ik kon echter, gezien de leeftijd van de tv, hier geen documentatie over terugvinden. Misschien dat jij dit weet en ie misschien toch nog te reanimeren valt..

Groet, Dick
0 Likes
Janvaneck
First Poster
Opties
Ik zou best willen, als ik weet hoe dat moet?
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Janvaneck,

Ik zal even kijken of ik iets voor je kan vinden.

Nu ff bezig, hahaha! 😂. Nee hoor, ga mn best voor je doen.

Ik weet t typenummer..

Groet, Dick
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Janvaneck,

Ik heb wel iets voor je gevonden, maar is denk ik niet bruikbaar voor je.

http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/200910/20091012141312437/BN68-02362A-02L09-1007.pdf

Links naar beneden scrollen en voor Dut kiezen. Bovenin, in het midden, kun je evt inzoomen.

Op pagina 22 wordt er gesproken over het Ondersteunings menu.

Daar kun je echter alleen het geluid en beeld testen. Bij de nieuwere modellen kun je daar ook kiezen voor Resetten.

Aangezien je met de AB en met de knop aan de zijkant ook alleen maar kunt in- en uitschakelen, kom je niet in het menu. Dan moet je em toch maar 'begraven', helaas..

Groet, Dick
0 Likes
Janvaneck
First Poster
Opties

Als dat de conclusie is, dan baal ik daar wel van. Staat op de slaapkamer en draait een uurtje per dag. Wat zou er dan kapot zijn? Kan dat gerpareerd worden?

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Janvaneck,

Waarschijnlijk is dit nog wel mogelijk.  De tv is uit 2009 en ik heb geen idee wat er defect is en wat de kosten zullen.

Er zijn nog wel onderdelen voor te vinden. https://www.samsungonderdelen.com/samsung-model/le37b530p7wxxn.htm

Bij Clickview kun je dit zien en bij sommige onderdelen staat een prijs vermeld.

Waarschijnlijk is je moederbord defect en hier staat geen prijs bij vermeld.

Het zal echter niet goedkoop zijn om dit repareren. Afhankelijk van de prijs is het aan jou om dit te overwegen.

Ik weet natuurlijk niet wat je budget is om een nieuwe aan te schaffen. Succes met je keuze!

Groet, Dick
0 Likes