Goedenavond,
Sinds enige tijd worden bij films met een .srt ondertitelingsbestand de ondertitels niet meer getoond. Betreft Smart TV UE40F6320.... Bekijk bericht
Kan men HDR support voor UE55HU8500 bestellen?
Zo ja wat moet ik juist bestellen en waar kan ik dit doen?
Het betreft hier een model :... Bekijk bericht
Hallo ik heb een samsung ue65ju6000w tv en heb vanaf onderin tot midden van me beeld een donkeren waas uit het niets hoe krijg ik dat weg nou is... Bekijk bericht
Hallo,
Ik probeer al enige tijd mijn laptop scherm naar de tv toe te streamen via draadloos beeldscherm optie in Windows. De Q7F zou dit... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung UHD bluray speler (UBD-K8500) via een (High speed) HDMI 2.0 kabel aangesloten naar mijn Soundbar (HDMI-IN 1/HDCP 2.2) en de... Bekijk bericht
Ik heb een recente KS8000 TV.
Ik heb een Synology NAS waarop ik zowel video als foto content staan heb.
De video's kan ik bekijken via de... Bekijk bericht
Op de Samsung site is een nieuwe versie voor de Qled tv software beschikbaar: versie 1210.8. De QLED zelf geeft nog geen melding van de update,... Bekijk bericht
Hallo, ik heb net een QE55Q7F aangeschaft. Echter bij het aanzetten van de TV Blijft het scherm zwart? Als ik de aan/uit knop op de tv indruk... Bekijk bericht
a1Ik heb een QE55Q8C en ineens mist er een stukje beeld aan de linkerkant.
Ik heb de TV al gereset, dit heeft niet mogen baten. Het is niet... Bekijk bericht
Gisteren een kakelverse UE43MU6100 aangesloten en in bedrijf gesteld, inclusief soundbar en pick-up. Prima beeld en goed geluid. Het is me echter... Bekijk bericht
Hi,
Mijn tv UE40D6200TS(XXN) gaat niet meer aan. Vorige week ging deze vanzelf uit (tijdens gebruik) en sindsdien is hij continu aan het... Bekijk bericht
Hallo,
ik ben trotse eigenaar van Samsung UE50MU6100 TV.
ik heb mijn Telenet recorder via HDMI1 aangesloten - mijn playstation via HDMI2 en... Bekijk bericht
Ik kan de tv opstarten en dan bijv youtube openen en die doet het dan, maar als ik netflix open krijg ik alleen maar zwart beeld. Ik doe dit via de... Bekijk bericht
Goedemiddag
De TV maakt geen verbinding meer met draadloos netwerk. Stroom van de tv gehad. router herstart. DNS op 8888 geprobeerd maar tv vind... Bekijk bericht
Mijn drie weken geleden aangeschafte tv , The Frame (UE43LS 003ASXXN) heeft tot enkele dagen geleden goed gewerkt. Nu wanneer hij aan het begin van... Bekijk bericht